Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg synes det er lite bevegelse på babyen i disse dager, men vil ikke bekymre meg uten grunn.... Har så lett for å kave meg opp... Jeg har morkaken fremover og den demper en del av bevegelsene...ja, jeg kan faktisk kjenne bevegelse utvendig med hånden, uten at jeg kjenner det i magen... Dere andre som i er rundt uke 24, hvor mye liv kjenner dere? De sier jo at fra uke 25 skal du kjenne spark hver dag. Og jeg kjenner spark hver dag, men jeg føler det er lite aktivitet. På jobben min går jeg hele dagen, rekker bare å sitte ned 10-20 min til lunsj, så babyen bysses jo hele dagen. Men nå på kvelden kjenner jeg romstering i magen.....
Saltlakris Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg kjenner liv jevnlig gjennom dagen, noen dager mer enn andre.
mamman til juliprinsesse Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg er 24+6 i dag og har kjent liv daglig en stund, men noen dager er a mer aktiv enn andre. merker spes på formiddagen og seint på kvelden. det kommer vel litt ann på hvordan barnet ligger? i går kjente jeg lite men da var jeg mye i aktivitet hele dagen. men litt hver dag som sagt og noen dager mer enn andre
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 jeg kjenner liv mange ganger i løpet av dagen i lengre perioder av gangen. også en del på natta:) men minkar er veldig aktiv. mens andre har mer rolige barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå