Gå til innhold

kvir meg til 3-mnd kontroll!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kvir meg sånn til prinsessen min skal få sprøyte...

andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjorde det, hun gråt litt i det hun fikk sprøytene, men det var like fort glemt, men ikke noe kjekt, tulla reagerte ikke heller, var blid resten av dagen;)

Skrevet

Jeg er også skikkelig pingle på slikt.. Jeg tuta på sykehuset når barnelegen sjekket hoftene hennes, jeg tuta på 6-ukerskontrollen (husker ikke helt hvorfor, men var sliten og snupa skreik). Og jeg måtte tute en skvett da de etset vekk "død-kjøtt" i navlen hennes (det høres litt voldsomt ut, men det gjør ikke vondt i det hele tatt). Hs må jo tro jeg er skikkelig pingle og en smule depressiv:)

Men på 3 måneders-kontrollen gikk alt strålende:) Hun skreik litt, men etter 3-4 minutter var hun like blid! Jeg begynner kanskje å bli litt tøffere, men jeg gråt ihvertfall ikke denne gangen, hehe! Hun ble ikke pjusk etterpå heller.

Skrevet

Går så bra.Fort gjordt:):):) min sa ifra sekunder der og da,så var alt bra igjen.Kom ut til dem andre babyene og smilte og lo:)...

Skrevet

Åh, så kjekt å høre... jeg henger meg bare opp i skrekk historiene jeg..

vet det sikkert går fint, men er så pysete asså.. bare hun er litt tett i nesen, blir jeg lei meg..

jeg sa før jeg fikk henne, at jeg Aldri skulle bli en slik hysterisk mamma, men der tok jeg feil... kanskje ikke overhysterisk, men er så redd for henne liksom.. merkelig det derre, er så glad i henne at det gjør vondt... hun betyr alt for meg!

nei, får bite tennene sammen...haha:)

takk for svar

HI

Skrevet

Hehe!!! en viktig ting,etter hvert som hun vokser,så må du ikke la henne se at du er redd eller bekymret.Det smitter og ender med at hun blir mye reddere leger osv.Min første gutt har vært utrolig alle år.Tar blodprøver,tannleger som en helt.Jeg sier leger er for at vi ikke skal ha det vondt.Hjelper oss.Skal være glade vi har dem.Ta det som en lek og later som ingenting.Da går det så bra.skal gjøre det samme med min andre gutt.:):)Du får bite tennene sammen,du er en god mor,husk det:)

Skrevet

Jenta mi sovna etter ho fikk sprøytene, hehe..

Håper det går like fint neste gang ho skal ha

Skrevet

Huff jeg kvidde meg også til 3 mnd kontroll da snuppa skulle på vaksine. Hun gren og gren og gren i over en time, sånn skikkelig hylgrining, tårene rant som bare det, og i tillegg så blødde hun kjempe mye, men etter 1 time var alt fint igjen. Sier ikke dette for å skremme deg for hs sa at hun ALDRI i sine 30 år som hs hadde sett en baby som gren og blødde så mye. Hun blødde mye for hs traff en blodåre eller noe sånt. Det går nok fint skal du se =)

Skrevet

Stikket er så raskt over at de nesten ikke rekker å reagere på det. Det de fleste babyer reagerer på, hvis de reagerer, er at de kjenner at moren er nervøs uten at de skjønner hvorfor og så blir de usikre av det. Hvis du er rolig og avslappet er det mindre sannsynlighet for at datteren din blir veldig urolig, så ikke stress deg opp og prøv å slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...