Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ja! Ett ord: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!
*Kleopatra Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Bestilte en gratisprøve med en gang de kom, og de var helt grusomme! Jeg er ingen kresen person, men klarte ikke å drikke mer enn èn sup.
Trulte Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 såpass ja. Jeg har nemlig akkurat bestilt meg en prøve. Går på noka nå men tenkte jeg kunne prøve noe annet d så liksom så godt ut i reklamen jeg fikk i posten i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå