*Kleopatra Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg så de i en reklame for Exit idag, er det noen som vet prisen på de? Sto selvfølgelig bare prisen på festdrakta, regner med jakka i følger med.
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Tror det var 399?? Måtte kjøpe til skjorte...
*Kleopatra Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Søren, ser jeg skreiv feil i hovedinnlegget, der skal stå: regner med jakka IKKE følger med. Sånn, hehe! Lurer altså på prisen på jakka, så selve festdrakta kosta 399,-.
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Åhh! Vet ikke brisen på jakka, nei. De kapene til jentedraktene kostet rundt 150 tror jeg
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 279kr var det for de jakkene, sto og titta på dem sjøl idag:)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Men skjorta var med. Var litt billigere for de minste str også. Har de den ikke i 74, er 80 minste? Såg en reklame for de i et blad i dag. Lurer på om det var nytt i uka!!
*Kleopatra Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 Det var i Nytt i uka jeg så reklama:) Men vet ikke hva som er minste størrelsen dessverre...
Gjest Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Sorry, leste bare festdrakt jeg. Fikk ikke med meg jakkene. De var skikkelig nydelige! Fikk lyst på til pia selv :/ Men er litt usikker på om 80 blir "lite nok".
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Her har de dem ned i 68 og 74 også... i alle fall ligna de veldig!
*Kleopatra Skrevet 16. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2008 Ja, de var flotte! Sjarmøren passer i festdrakta som han fikk i fjor (str 80), men lurer på å kjøpe ei slik jakke til å ha utenpå. Skal i en del konfirmasjoner i år, så trenger ei pen ytterjakke til festdrakta. Du får ta deg en tur på Moa og prøve på
Gjest Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Vet ikke om jeg orker å dille med å prøve kjole på ei 6mnd gammel jente i butikk. Kan bli litt vell mye styr av det. Men tror jeg må bort å sjekke ut litt ja! Er han lang poden din? Var han langt på denne tiden i fjor?
*Kleopatra Skrevet 16. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2008 Skal vi se... han var 79,5cm på 15mnd kontrollen (juni i fjor), nå er han 2 år og 86cm. Ikke så lang nei, litt under snittet nå. Men de vokser vel litt i rykk og napp:)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 Tenkte mest på str`ene jeg da Her er hun 74cm nå, og kort i armene ifh størrelsen ellers. Er vell for mye å håpe på at den vi kjøper i år vil passe neste år også.... Litt dumt å kjøpe en "kjole" til nesten 400kr for en dag også *sukk*
*Kleopatra Skrevet 16. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 16. april 2008 Synes klærne på Exit generelt er litt store i størrelsen. Kjøper du den litt romslig vil jeg tro den kan passe neste år også Men er enig i at det er litt mye penger hvis plagget kun blir brukt èn gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå