Gå til innhold

De festdraktjakkene fra Exit...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så de i en reklame for Exit idag, er det noen som vet prisen på de? Sto selvfølgelig bare prisen på festdrakta, regner med jakka i følger med.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var 399?? Måtte kjøpe til skjorte...

Skrevet

Søren, ser jeg skreiv feil i hovedinnlegget, der skal stå:

 

regner med jakka IKKE følger med. Sånn, hehe!

 

Lurer altså på prisen på jakka, så selve festdrakta kosta 399,-.

 

 

Skrevet

Åhh! Vet ikke brisen på jakka, nei. De kapene til jentedraktene kostet rundt 150 tror jeg

Skrevet

279kr var det for de jakkene, sto og titta på dem sjøl idag:)

Skrevet

Men skjorta var med. Var litt billigere for de minste str også.

 

Har de den ikke i 74, er 80 minste?

Såg en reklame for de i et blad i dag.

Lurer på om det var nytt i uka!!

 

Skrevet

Det var i Nytt i uka jeg så reklama:) Men vet ikke hva som er minste størrelsen dessverre...

Skrevet

Sorry, leste bare festdrakt jeg. Fikk ikke med meg jakkene.

 

De var skikkelig nydelige! Fikk lyst på til pia selv :/

Men er litt usikker på om 80 blir "lite nok".

Skrevet

Her har de dem ned i 68 og 74 også... i alle fall ligna de veldig!

Skrevet

Ja, de var flotte! Sjarmøren passer i festdrakta som han fikk i fjor (str 80), men lurer på å kjøpe ei slik jakke til å ha utenpå. Skal i en del konfirmasjoner i år, så trenger ei pen ytterjakke til festdrakta.

 

Du får ta deg en tur på Moa og prøve på:)

 

 

Skrevet

Vet ikke om jeg orker å dille med å prøve kjole på ei 6mnd gammel jente i butikk. Kan bli litt vell mye styr av det.

 

Men tror jeg må bort å sjekke ut litt ja!

 

Er han lang poden din? Var han langt på denne tiden i fjor? :)

Skrevet

Skal vi se... han var 79,5cm på 15mnd kontrollen (juni i fjor), nå er han 2 år og 86cm. Ikke så lang nei, litt under snittet nå. Men de vokser vel litt i rykk og napp:)

Skrevet

Tenkte mest på str`ene jeg da :)

Her er hun 74cm nå, og kort i armene ifh størrelsen ellers.

Er vell for mye å håpe på at den vi kjøper i år vil passe neste år også....

Litt dumt å kjøpe en "kjole" til nesten 400kr for en dag også *sukk*

Skrevet

Synes klærne på Exit generelt er litt store i størrelsen. Kjøper du den litt romslig vil jeg tro den kan passe neste år også:) Men er enig i at det er litt mye penger hvis plagget kun blir brukt èn gang.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...