Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har vært sammen med typen i snart 3år, og venter vårt første barn sammen. Han har bestandig vært glad i å ta seg en fest eller to i helgene, og det er jo greit nok. Problemet er bare når han drar HVER helg, og aldri kan være sammen med meg i helgene. Nå når jeg er blitt gravid, trodde jeg at jeg kjente han så godt at jeg trodde (eller ville tro) at ting ville endre seg. Men der har jeg nok blitt skuffa. Han har fortsatt dratt ut her helg, og gjerne begge dagene (fredag og lørdag). I tillegg kommer han gjerne ikke hjem før dagen etter, sover noen timer (hvis han ikke sover hos en kompis) og stikker ut igjen. Han prøvd å snakke med han flere ganger, men enten blir han bare sur, eller så sier han at han skal sjerpe seg. Jeg elsker han jo over alt på jord, og tror selvfølgelig på han hver gang. - like skuffet neste gang. Stoler såpass på han at han ikke er utro eller gjør noe galt, men vil jo selvføgelig være sammen med han litt jeg også, ikke bare ukedagene, men helgene også. Helgene er jo hellig, og bør benyttes sammen med de man er glad i. Og når jeg gruer meg til hver helg, så er jo ikke det rett eller!!? Han sier bestandig at han trenger å koble av etter slitsomme arbeidsdager osv... og det skjønner jeg jo, men er det så innmari mye avslapping i å dra på fylla da?? Er jeg for kravstor som ønsker å være sammen med han i helgene selv? Isåfall noen helger synes jeg han kan dedikere til meg! Er jo bare 4 månder på vei, så han har jo enda tid å endre seg på, men når det har vært likedan i nesten 3 år, er det mye håp da? De siste dagene... dvs, fra fredag- idag (onsdag) har han vært hos kompiser hele tiden, å drukket/reparert osv... reparert i 3 dager vel og merke!! Og når jeg spør om han kan komme hjem å være sammen litt med meg, sier han at han kommer snart, men er bestandig noen som trenger å snakke med han fordi de har det så tungt osv, er noen av unnskyldingene. Sitter nå her å venter på han enda jeg da... ikke ligget hjemme siden natt til fredag, da han har sovet på sofa hos kompiser. Er det bare hormonene mine, som er helt på vidda, eller hva? Vurderer sterkt å gå fra han nå, for føler at dette fortjener INGEN! Han er en underbar person foruten dette, så synes det er veldig vanskelig. Noen tips hva jeg kan gjøre? Eller noen som har opplevd lignende? Vet ikke min arme råd lengere...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Mannen min har vært akkurat lik. Drakk hver helg fra vi kom sammen. Vi var bare 17 år da så det var jo "vanlig". Jeg jobde mye helger og han kunne si at han ikke skulle ut før jeg reiste på jobb. kom på jobb og fikk melding: "Jeg går ut i kveld". Det var slitsomt og irriterende. Han kunne og sovne på fester. Da jeg ble gravid (da var vi 23 år) så festet han fortsatt hver helg. I slutten på svangerskapet fikk han ikke lov og godtok det. Dagen etter jeg kom hjem med jenta vår så ville han på puben å feire. Jeg ble skikkelig lei meg:-( Han sendte søstera si bort til meg så jeg ikke skulle være alene. Teit! Men i 22 tiden kom han hjem igjen. Tror det gikk opp et lys for han. etter det har han fått et normalt forhold til fest. Nå er det kanskje en gang hver andre måned. Helt topp!
The most famous Ludder Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Og nok engang et tragisk eksempel på ingen kommunikasjon! Hallo???? Hvorfor være sammen med menn hvis dere ikke kan snakke sammen??? I stedet for å sitte her og sutre, så ta tak i deg selv og i mannen din. Ingen kler hjelpesløshet som dette her...tragisk.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Har ikke gjort annet enn å prøve å snakke med han, men ja... vi har kommunikasjonsproblemer når det kommer til dette... noe jeg har prøvd flere ganger å ordne, men hva gjør man når man ikke blir hørt??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Han må nok finne ut av det selv, akkurat sånn som min måtte. Det var oppe til diskusjon mange ganger hos oss. Var vel det eneste vi kranglet om.
The most famous Ludder Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg ville ihvertfall aldri vært sammen med en tilbakestående fyr som ikke brydde seg om meg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Det er ikke alltid så lett for mannfolk når dama blir gravid heller har jeg hørt. Men hvis han har vært sånn i flere år, så må man vel sette hardt mot hardt og si at han får velge. Man vet jo aldri om kompisene sier til han at der er NÅ han må feste og ha det gøy. Når man får barn, så kan man ikke holde på sånn. Og The most famoust Ludder: Hvor stod det at han var tilbakestående?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Det er det evige samme. Kvinnen sitter hjemme og venter på at mannen skal forandre seg og komme hjem til henne, se henne, bli hos henne. Han gjør ikke det! Han kommer ikke til å forandre seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå