flust Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Vi skal gifte oss til sommeren og har hatt store problemer med å finne noen som kan spille fele under vielsen. I dag fikk jeg tips om en profesjonell musiker som bor i nærheten, så jeg krysset fingrene og ringte ham. Han sa JA, og ikke var han så veldig dyr heller. Juhu! Er bare så glad for at det ordnet seg at jeg måtte dele det med noen, og da ble det dere
Mamman til Mari Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Så bra da :-) Deilig når slike ting går i boks!! Hvor mye må dere betale da?
flust Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Må betale 1500. Hadde regnet med nesten det dobbelte... Har jo vunnet spellemannprisen og greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå