Gå til innhold

Ahh, endelig ordnet det seg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss til sommeren og har hatt store problemer med å finne noen som kan spille fele under vielsen. I dag fikk jeg tips om en profesjonell musiker som bor i nærheten, så jeg krysset fingrene og ringte ham. Han sa JA, og ikke var han så veldig dyr heller. Juhu! Er bare så glad for at det ordnet seg at jeg måtte dele det med noen, og da ble det dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da :-) Deilig når slike ting går i boks!! Hvor mye må dere betale da?

Skrevet

Må betale 1500. Hadde regnet med nesten det dobbelte... Har jo vunnet spellemannprisen og greier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...