tonji-mi Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 hei.. gutten min e 2 mnd på lørdag... stor kar på fem kilo. i forrige uke så våknet han en gang om natten.. ca rundt kl 5, fikk mat, og sovnet igjen. nå er han våken annen hver time. kan det være for at jeg har for lite melk? søsteren min nevnte det, ettersom han så ofte vil ha mere mat. virket ikke helt at han ble mett i kveld, så han fikk litt mme i tillegg. da sovnet han med en gang. kan det ha en sammenheng.? hadde vært fint og fått noen svar..
gullet84 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 hei hei! hmmm har ikke du et sånt økedøgn da? jeg hadde det for 2uker siden, småen spiste heile tida så begynnte jeg å produsere mer melk og da ble han fornøyd:) Sønnen min er 2mnd i neste uke og veier 5500g så han også trenger mye melk, så jeg ville bare smurt meg med tålmodighet og gitt han pupp så mye han vil i det neste døgn:) lykke til:)
tonji-mi Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 ja, det kan godt hende...kommer økedagene ofte da? syns jeg hadde det tidlig i forrige uke også.. men han får mye pupp da... hver gang han er våken så skal han ha mat, så er det bare å legge han i vogna så sover han igjen.. han sover mye på dagtid da? noen råd om han sover minder på natten da? han e kansje våken ca 1.5 time på dagen... han sover resten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå