LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=FzZWqYWhdQw Stakars mann da....lurer på hva som rører seg i topplokket på de som blir meg når de vet de har så mye de burde skjule? Eller er det et fristed for å bekjenne sine synder? Beats me...
På vei igjen <3 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg blir helt rystet jeg! Er penger virkelig så mye verdt at man forsaker ekteskapet sitt?? Hjelpe meg! Håper den mannen kastet henne rett på dør og har et mye bedre liv uten henne!!!!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 fyyy fader!! fikk helt vondt i magen av å se på dette!! Hadde aldri dradd dit med så mye å skjule!! da kunne penger være penger... hvordan liv har hun etter dette??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Ja sant, det tenkte jeg og. Ble rett og slett letta (om man kan si det?) når hun ikke fikk ei eneste krone med seg hjem.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Det første jeg tenkte, kunne hun ikke bare si nei? Men vet ikke hva slags serie dette er.. har det noe med løgndetektor eller har de svart på en hel haug med spørsmål på forhånd, og så husker hun dem ikke? Stakkars mannen...
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg nekter faktisk å tro at det er ekte jeg altså... Jeg klarer bare ikke å tro at noen faktisk er SÅ dumme.
Prish Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Helt sykt hva folk kan lage "underholdning" av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå