Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Er 12+0 i morgen. Skal på ul,gleder meg masse.jeg var hos jm i dag og livmor er nå rett uner navelen og vi hørte så vidt litt hjertelyd:D Hadde hørt bedre om hun ikke hadde hatt så dårlig apparat..Jeg som har vært så bekymret for at det skulle være noe galt. Men nå ser jeg virkelig frem til i morgen....
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 heisann, gratulerer med 12 uker... jeg er 12+4... men en ting, kjenner du livmora di rett under navlen? hmm... det første jeg tenkte er "oi det må jo være to" det er jo først nå den kommer rett over skambeinet. hvis det er en... jeg har bare en inni der og kjenner den akkurat over skambeinet....
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 ok, litt lenger over skambeinet, men ikke helt ved navlen?
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Takk Takk! Akk hjemme fra ul nå. Det var bare en,så en liten lettelse det:) Den er nå 6,11cm lang og alt var helt perfekt..... Men livmor lå det vi trodde,ca 3cm under navelen. Så har kommet for opp,kunne gjøre det på noen. Men mulig jeg var litt lenger enn 12 uker i dag. kunne være nærmere 13,men ville ikke fastsette noe spess før ul i uke 18..
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 hvorfor ul så tidlig? Jeg er 12+6idag,og får ikke ul før slutten av mai
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 Den 25feb før jeg viste jeg var gravid.Så var jeg igjennom en operasjon i full narkose. Kan være en liten risiko for at noe kunne være galt. Så dette ble min andre UL. Var på en når jeg var 6+6 også. Den jeg var på nå,var for å sjekke at alt var utviklet som det skal og at alle organer var på plass. Det var en rolig liten krabat som lå og sov:D Så så ikke mye action....Men fy så deilig:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå