Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva skjedde i såfall med dem?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk et rykte om at han fikk barn med en britisk overklassefrøken på 1930-tallet, men familien hennes benekter det.

Jeg leste at den eneste kjente slektningen er en nevø som er bosatt i USA, og som absolutt ikke ønsker at slektskapet skal komme ut.

Skrevet

jeg trodde han kjøt kona og barna og seg selv? men det er år og dag siden jeg har hat historie.

Skrevet

En tilhenger av Hitler forgiftet barna. Han og kona skjøt seg selv.

Skrevet

Det var ikke Hitler, men en av de andre fremstående nazistene som oppholdt seg i bunkeren. Husker ikke hvem av dem det var- Himmler og kona?

Skrevet

dr. goebbels forgiftet sine barn og drepte kona.

Skrevet

Goebbler het han, eller noe sånt.

Filmen Der Untergang har dette med. Rystende å se..... huff

Skrevet

da var det ikke så galt alikevel da... hehe

Skrevet

Det er kun derfor jeg aldri kommer til å se den filmen. Slike scener orker jeg ikke.

Skrevet

Hitler var barnløs.

Men det verserer stadig rykter omkring små Hitlerbabyer født rundt omkring i Europa på 30 og 40tallet. Sterkest er ryktet om et forhold til en pike fra Vest-London (?) som visstnok nåtte på mødrehjem etter en kjærlighetsaffære med unge Adolf.

Skrevet

Ja, jeg ble fysisk dårlig av å se filmen. Mye fordi bestefar satt i fangeleir under krigen, og det å se en så livaktig beskrivelse av en så ond person ble for mye for meg.

Så ikke se den uten å stålsette deg ihvertfall!

Skrevet

hmm... skremmende dårlige historiekunnskap her i kveld...

Skrevet

Hadde han ikke syfilis,forresten?

Han hadde vært gift i 1 dag med kona, Eva Braun, da de døde.

Av selvmord.

Meeeeen.....noen tror jo det ikke var dem. Jeg tror det var han og Eva, for det hadde ikke vært lett å gjemme seg så mange år for en såpass egosentrisk person som Hitler.

Tror jeg.

Skrevet

Jo, han hadde syfilis. Han ble visstnok smittet av en jødisk prostituert under 1.verdenskrig, og en teori går ut på at det var kilden til jødehatet hans.

Skrevet

og at han var sinnsyk ;o)

For det var han jo.

Skrevet

Mange tror Hitler var homofil.. hehe

Skrevet

Eva og Adolf tok hver sin ampulle med gift... (Cyanid om jeg ikke husker feil).

Adolf hadde i hvert fall ikke barn offisielt!

Skrevet

De tok gift ja, men Hitler skjøt seg samtidig i Tinningen. Skal det være så skal det være.

Skrevet

Men det sies nå at det var cyaniden som drepte dem ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...