Klar Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har dere inntrykk av at det er lettere å bli gravid med nummer to? Synes mange bekjente har strevd med nr 1 og så går det kjempekjapt md nr to.... Har dere inntrykk av det?
¤mamma¤ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Det var akkurat et "motsatt" innlegg her inne for et par uker siden, nog da var det veldig mange som strevde med å få nr. to. Jeg ble gravid på 1 pp med første, men mistet nå nr.2 i MA. Så her har det ikke gått lettere.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå