Gå til innhold

Noen som såg LOST??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår dere noe? Var ikke Jin ilivet når hun fødde da?? Forstår ingenting jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Nei forstår ikke så mye jeg heller.. Skjer så mange ting både i fram tid og fortid og nå tid.. Men virket jo så han var død ja.. Hun sa jo når hun sto på grava at legen sa hun hadde root Jin sitt navn når hun fødte..

Skrevet

æ så! trur ikke han va d nei... d dem viste om han va vist rett ette dem hadde gifta sæ... e d han michael som e som samarbeide me han ben?

Skrevet

Ja tror d! Eller kanskje han blir tvinga til å samarbeide me han!

Skrevet

eller d ja.. men koffør har han tatt nytt navn? blir så forvirra, sitt me 1000 spm ette kvær episode:)

Skrevet

I know!!!! Det e vel en grunn til at det heter lost!! hehe..

Skrevet

han e sikkert "dø".. heiilt umuli å forstå ein drit av da programme...

Skrevet

hehe, ja e sikkert derfor d hete lost;)

Skrevet

Dem vist 3 forskjellige tidsrom .... 1: Der dem e på øya/båten.. 2: Der Sun føde.. og besøke grava...3. Og der Jin leve FØR dem kom på øya i hele tatt.. Altså..han sa jo at han bare hadd vært gift i 2 mnd.. skjønt dokk?....

 

E bare forvirra æ og..men trur æ skjønt den...

Skrevet

Det har seg sånn at Jin skal etter planen dø på øya siden det er " The surviving Six" som skal av øya..

"Kate,Jack,Aaron,Sun,Said and Hurley"

Det dere har sett på tven nå er Jin som løper seg gal for å rekke fødselen til den kommende guvenørens gutt. Dette pga hans forrige jobb. Vi ser også Sun føde men det er ikke dit Jin er på vei. Jin vises i fortid og Sun er i framtiden noe som betyr at hennes barn og hun overlever.

Kate skal overta lille Aaron som nå blir hennes sønn. Noe som betyr at Claire dør på øya eller som de sier "blir igjen på øya".

Når dere ser at Sun og barnet hennes besøke graven til Jin ser dere at datoen på gravsteinen er datoen de landet på øya. Noe som er rart.

Men det står også datoen til Sun`s bursdag og Jins bursdag. Men det er fortsatt ikke oppklart.

 

 

Skrevet

Du har fått med deg mye ja =) Greia er jo som du sier at det er noe som har skjedd på den øya og det er seks som overlever. Det som kanskje er verdt å merke seg er at det virker som om grunnen til at de seks kommer tilbake ikke er helt "legitim".

 

Ved tidligere episoder f.eks. da Jack besøker Hurley på sinnsykehuset virker Hurley sur og irritert over å se Jack. Jack vil forsikre seg om at han "ikke røper noe". I tillegg er Jack ikke interessert å se Aaron fordi det virker som om Kate har gjort noe galt i forbindelse med å få Aaron med seg hjem. Så man kan jo spekulere i om de 6 har gjort noe "ulovlig" eller jævli for å komme seg av øya. Jeg laster ned disse episodene fra Usa og på nett sider der er det utrolig mange teorier =)

Skrevet

Ja ikke rart det er mange teorier!!! Får jo ikke svar på noen ting etter en episode, sitter bare igjen med enda flere spørsmål..

Lurer så veldig på hvordan det hele vil ende til slutt!! Skjønner jo iallefall ingenting hvis Jin skal ha død den dagen flyet styrtet.. Det stemmer jo ikke.. Men er jo noe med denne tidregningen på øya da.. Den stemmer jo ikke med virkeligheten heller i det hele tatt!!

Skrevet

hei!

jepp, michael vart redda av øya, men han vart oppsøkt igjen av Bens folk på fastlandet, og han vart tvinga til å være med på den båten til faren til kjæresten til desmond. Dette fordi han sistnevnte vil finne øya selv, og tjene masse penger på turister osv. Men Ben vil ikke at han skal finne øya, og derfor har de plassert michael på båten for at han skal spionere, og melde fra til Ben, og til slutt, aktivere bomben slik at heile båten eksplodere. hehe, ivertfall slik jeg har skjønt d:)

Skrevet

Det som er så rart for min del er at Ben har tydligvis fått et Oceanic Flight 816(vel å merke flyet som styret var 815) til å styrte, sette over 200 personer i flyet allerde var døde når de ble plassert der imens desse episodene fåregår.

Dette flyet ble funnet på havbunnen nær øya men uttenfor denne "grensen".

Episodene er fordelt over 3 deler, fortid,på øya og fremtid.

Det som er så utrolig sykt er at vi har sett 4 sesonger fordelt på 3 år nå å alt i alt er folka på øya der i 40 DAGER...

Men hvordan kan da SUN være over 3 mnd gravid å lille Aaron være snart 7 mnd?

Det er bare helt merklig..

Regner med at det hele slutter med at alle enten er døde eller alle havner tilbake på øya.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...