Gå til innhold

Disse hvor-mange-dager-igjen-trådene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva er pointe liksom?

Er det i det hele tatt noen som leser og legger merke til hva alle de andre svarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi det er gøy å skrive ned hvor mange dager igjen. de som liker det gskirver seg på, de som ikke liker det kan la være å åpne trådene. ikke værre:P

Skrevet

Like gøy som å åpne en boks med hermetiske pærer.

Skrevet

Gsmmkkk oooosssmosssssk?

Ngaaaa ngaaaa, hulahula gaaasssmmmcckkk! Knoooommp.

Puhh!

Skrevet

skjønner det heller ikke. man kan vel bare se det på forsiden når man logger seg inn her. ingen som sitter og leser de andres svar likevel.

Skrevet

Vel, jeg for min del fører logg. Har full oversikt over de fleste her inne jeg.

Skrevet

Jeg har all info om hva folk spiser til middag (damerrrr), så om vi sammenligner din logg med min kan vi finne svært interessante ting som "Når det er 137 dager igjen spiser hele 67,5 % kjøttboller!"-

Skrevet

det er et tidsfordriv;) hehe..

Skrevet

Det er vitenskapelig tyngde når man er så nøye som det. Har du det samme som meg på "rundet 100 dager igjen", røykt kolje og frykt for inntak av salami?

Jeg er veldig spent.

Skrevet

Er det noe point i mange av disse innlegga da? Gidder hvertfall ikke gå gjennom dem, hopper gladelig over. Kan man ikke lage en tråd på hvor mange dager det er siden du spiste sjokolade, gikk opp i vekt eller sånne VELDIG interessante ting? Litt tamt her inne for tida da!

Skrevet

ja, nå skal vi virkelig disse hvor-mange-dager-igjen-trådene. woho, denne tråden er jo så mye kulere!

Skrevet

Denne tråden ER så mye kulere enn å lese om hvor mange dager en haug med tilfeldige melkekyr har igjen før de kalver, men folk uten humor vil nok slite med å se dette.

Skrevet

les litt nøyere bærkorga. jeg skrev at denne er så mye kulere. hva er du så hissig for?;) jeg har dødsbra humor, og derfor seg jeg jo selvfølgelig hvor utrolig kul denne tråden er!

Skrevet

Jeg har vaffal vært uten sjokolade i tre dager, og det går over all forventning. Jeg har kun skreket til sambo fire ganger, brukt obskøne ord et tjuetalls ganger og drukket opp tre kartonger med melk. Sånn, det var dagens interessante tråd fra yours truly.

Skrevet

Denne tråden er også en del kulere enn dine forsøk på å ironisere, men famlende bortforklaring har jo selvfølgelig også en viss underholdningsverdi.

Skrevet

Alt for å glede deg, darling ;) Har det blitt bedre her etter anonymknappen forsvant forresten? Har vært ute av drift en stund, føler jeg er fast inventar på KK snart...*blærgh til alle sure jordmødre*

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Er alt i orden med deg og lillebabyen, Zoul?

Jeg er enig at det er kjedelig her etter at anonymknappen forsvant, men det var jo et interessant eksperiment.

Skrevet

Heeei Tallulah ;) Veslejenta har det bra ennå, men måtte på KK i går pga fostervannslekkasje...har heldigvis stoppet opp, men det var visst lite fostervann inni der, så nå blir det enda mer kontroller og enda mer stillesitting. Og jeg som var blitt så flink på ellipsemaskinen! Aaargh, blir gal uten trimmen min.... Men hvordan står det til med deg og mini? Fått vite kjønn nå? :)

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Zoul,

Jeg sendte deg en PM. - Vil jo helst ikke ødelegge denne fascinerende tråden med pjattet vårt, vet du! :-)

Skrevet

He he, så sant så sant :)

Skrevet

Zøøøøl, jeg tror ironien fra Bærkørja var humorjenta litt over deg.

Tajola; ju hævv pi-emm!

Skrevet

takk takk balooa:) det var dagens komplimang!

Skrevet

Oooh, der kan du se - og jeg som trodde verden dreide seg om meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...