Fødeklar_ja! Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har hørt at vi skal prøve å gi ho vann når ho våkne, men da e spørsmålet : skal vi ta ho opp når vi skal prøve å gi ho eller skal ho ligge i senga? Og tempen på vannet, kaldt eller lunka? Ho har sovet no 2 netter hele natta, men no våkna ho altså no for 5 min sia og no e det bestemt at det skal vennes av med nattepuppen. Ho tar ikke smokk og våkne på natta kun for kosen sin skyld. Håpe på svar fort
Krokka og prinsessa Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Så fremst hun ikke skriker seg tørst, ville jeg ikke gitt vann heller. Helsesøster mener at barnet ikke skal vennes med noe servering på natta, så derfro skal ikke pupp erstattes av vann. Er enig i eorien hennes ja. MEN, dersom barnet skriker kan det bli tørst, gi da vann. )
Fødeklar_ja! Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 ok... off, vanskelig det her. Skrik ganske no der oppe, sambo e oppe for å prøve å roe ho ned.
Krokka og prinsessa Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Da ville jeg gitt romtemperert vann... Ikke for kaldt for beibien, og ikke perfekt temperert (37 grader) slik at det blir "for" godt. Barnet skal tross alt ikke vennes på natt-vann heller ;o)
Fødeklar_ja! Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 Trur det gikk ganske bra det her, blei no stillt oppe no hvertfall, foreløpig... =) Ville ikke ha vann, så blei ikke til med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå