Herlige barn har jeg fått Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 er gravid med Jens August sitt barn! Nå blir det vel ramaskrik!
Grorüd.. Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Er ikke så vanskelig og skjønne da..? Hadde seg med Jens August på julebordet....-----> Kvalm nå..... Måtte jo skje... *intriger intriger*
Mor til et enebarn Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Stod ikke det i se o& hør forrige uke...? Men, det stod at de ikke visste hvem faren var... kunne være storm også..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 men hun har jo omgangssyke, Gjert har jo også nettop hatt det. Hm, blir spennende å følge med fremmover. Er ikke mange episodene jeg har gått glipp av siden det startet i... 98?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Vilde eller Minken som hun heter har sluttet i Cæsar, men hun vil bli å se i serien frem til sommeren også. Og hun kommer til å bli usikker på hvem som er far til barnet da hun har hatt seg med begge to med kort mellomrom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå