___ Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Etter hvert blir det jo aktuelt for datteren vår å ha med seg venner hjemm eller å besøke andre i barnehagen. Hvordan gjør dere det da med biltransport? Har dere et par ekstra seter liggende får sånne tilfeller eller har sørger den som skal på besøk for at det står igjen et et sete i barnehagen?
___ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2008 Ingen som frakter andres barn hjem fra barnehagen med bil?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 de gangene jeg har med andre barn en mitt i bilen så bruker jeg sete som jeg får låne av foreldrene til det barnet. eller om småen ikke er med så siter de i småen sitt sete. har aldri vært noe problem i grunn
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Det har ikke vært aktuelt enda, men enten setter foreldrene igjen setet -eller så bruker jeg det vi har ekstra. Vi har et Recaro young sport sete ekstra, som er fra 9-36 kg, og det skulle jo dekke det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå