Maja☆ Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har en gutt på snart 16 mnd og han har så mye hår på hode nå. Det er blitt langt og ser faktiskt helt jævlig ut. Vi har prøvd å klippe det, men det blir bare hakkete. Han nekter å sitter rolig med hode. Vi har også sånn klippemaskin med forskjellinge mm-målinger man kan sette på, men han er livredd den maskinen. Han hylgriner bare vi setter den på. Hvordan får dere klippet håre dems? Trenger tips...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ta ham med til frisøren kanskje og ha ham på fanget. Gi ham noe å holde på med igjen, en lek, en bolle o.l.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 hehe.. her tok æ saksa.. litt vann i håre.. eller luggen da den som va blitt for lang å klepte det ør lille sekunde han satt i ro.. vel .. skal ikke gjøre det flere gang.. blei skeift å han hadde nesten ikke pannelugg igjen.. men fikk jo litt hår da til å ha i boka hannes! :-) det va et " ikke gjør det sånn " tips
Mammasin Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Kjenner flere som har tatt med de små til frisør:-) Det har alltid gått fint.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg setter han i stolen sin og han får låne mobile min og en fjernkontroll. Det har virket de 2 siste gangene jeg har klippet han. Ellers så har jeg bare hatt saksen i hånden og klippet fort når han har vært konsentrert om noe. Men det er ikke bare bare...et taktisk spill å klippe småen :=D Han er 17 mnd.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg tok med guttungen til frisøren jeg. Der ble han utstyrt med smurfedrops og satt i en sånn barne frisørstol med tegnefilm på skjerm rett foran. Han virret litt med hodet, men frisøren klippet han kjempe fint. De er jo ltt mer vant likevel de til hårklipp enn jeg. Synes det er så mye finere med guttunger som er klipt, kontra maskina som er kjørt over hodet på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå