Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter en kombi/duo-vogn som er stødig, men samtidig lett + enkel å trille. Har plager i rygg og hofte, så ønsker at trilleturen blir lettest mulig. Forslag til vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestemt oss for Emmaljunga City Cross med City bag. Det er i utgangspunket en sportsvogn som du kjøper en ekstra del på. Med bag er den i underkant av 12 kg. Litt mer med sportsdelen. Det er kompakte hjul med lettmetallfelger. Skal være enkel å trille. Se gjerne på www.emmaljunga.se for flere detaljer.

Gleder oss til å bruke den på sensommeren.

Skrevet

Vi skal kjøpe Emmaljunga City Cerox 360 med City Bag. I tillegg til at den er lett å trille og har 4 hjul er den veldig lett å svinge!

Skrevet

Vi har gått for Teutonia spirit s3 den er veldig enkel og lett å trille! den veier 14 kg med fashion bagen. info om vognen finner du på www.lilleprinsen.no og bla www.barnevognguiden.no

Skrevet

EasyWalker Sky. Har en venninne som har den til sin datter og er kjempefornøyd. Kun 9 kg som ren sportsvogn. Jeg venter tvillinger og skal ha denne i tvillingutgave. Jeg prioriterer på samme måte som deg pga rygg (og dobbelt så mange barn å trille...).

Barnas Hus har den, du kan evt spare en del kroner på å bestille fra www.babyjungle.nl. Mange jeg vet om som har gode erfaringer med å handle derfra, uansett vognmodell. Vi skal kjøpe derfra.

http://www.easywalker.nl/noo/sky.html

Skrevet

Vi har kjøpt en Emmaljunga City Cross med hard lift. Tror nok den er enda lettere med city bag, men vi er avhengig av å kunne bære veslejenta opp fire etasjer, og valgte derfor lift-løsning i stedet. Vogna er lett, god å trille og håndtaket kan justeres veldig lett. Sambo er 181 og jeg rett under 160 og den passer oss begge :)

Skrevet

Vi har kjøpt OTH Urban Jungle mye pga at den er såpass lett! Den veier kun 9 kg, noe som er veldig lite. I tillegg har den svingbart forhjul og justerbart håndtak som gjør at den er utrolig enkel å trille for de fleste av oss (uansett størrelse)! Det er to litt dumme ting med den - den blir litt lang når den er slått sammen (omtrent 1m), og den har ikke vendbar sittedel. Men det at den er såpass lett og enkel å trille gjorde at vi likevel gikk for denne :-)

Skrevet

Er enig med vannmamma her. Gå for Easy Walker Sky, det er en superlett vogn, som hun sa bare 9kg. Den blir også kjempeliten sammenlagt. Hørt veldig mange som er superfornøyde med den, har selv kjøpt en til babyen. Har en vennine som jobber på barneutsrtyrsbutikk der de selger den, alle som har kjøpt den er kjempefornøyde der, de har ikke fått inn noen klager på vogna.

Det følger med regntrekk til både bagen og sittdelen og myggnetting til bagen. Tykk og god madrass med en luftig sommerside og en varmere vinterside. Hvis du bor nær et barnas hus så tror jeg de selger vognene fo 30% nå, de skal slutte med den.

Hadde absolutt gått for denne om du har problemer med ryggen, da det ikke er noe problem å løfte den heller. Ikke gå for en vogn som er 12-14kg, hadde en sån vogn til eldste i starten. Var et mareritt å trille den i annet en på plan mark. Utrolig vanskelig å få med opp på f.eks. buss, inn i bil og lignende

Skrevet

Bugaboo Camelon, veier bare 9kg og har like stor bag som simo! :-) Pluss masse ekstra positivt da ;D

Skrevet

vil anbefale Brio Sing. Den er kjempelett å og løfte og trille. Blir liten når den slås sammen, og er helt enkelt genial!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...