¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 De ser jo kjempeflotte ut.....noen med erfaring? http://www.bumbobabyseat.com/orderbumbobabyseat.html
ScaryMama Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Vi har. Den er veldig bra, men den blir ikke brukt...
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Hmm....hvorfor bruker dere den ikke? Du skal ikke selge den billig, hehe? Kjøpt i norge?
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 et av de dummeste kjøpene mine! Ble aldri brukt....
ScaryMama Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Kjøpte den for sent. Han begynte å krabbe rett etter at vi kjøpte den og da vil han jo selvfølgelig ikke sitte. Kjøpte den på babyshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå