Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente er 5 mnd nå. Hun har slitt med vekten. La på seg så lite. Men begynte med 6 mnd grøt og middag på mandag. Skal si vekten tok seg opp. Men når hun får spise dette drikker hun lite melk.Selvfølgelig fordi hun blir jo mett på det. Men skal jeg nå begynne å gi vann mellom måltidene? Helsesøster sa jeg ikke skulle gjøre det fordi hun trengte alt hun kunne få av næringen. Men vekte har jo tatt seg opp nå. Blir forvirret jeg.

Har sforesten skrevet ganske mange innlegg om vekten hennes , har jo vært helt i fra meg fordi hun ikke la på seg, men det var nok middag og grøt som skulle til.Jippi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La hun få det hun vil ha:) Kan gi melk.Jeg gir min mye melk,og han er en stor fin gutt:) Prøver av og til med vann,men ikke mye han drikker det.Bare gi melk du.Jeg har også opplevd når han får grøt,så årke han mest ikke melk.Da venter jeg litt,mens han raper og jabber litt så prøver jeg.Da drikker han.Når han ikke roer seg i senga,så vil han plutselig ha resten eller litt til, eller flere rap som skal ut:):)

Skrevet

en periode så ga jeg litt melk,ca 50ml så han fikk noe før grøten.Noen ganger er han utolmodig,klare ikke vente.Da får han en skvett melk først og så grøt.Kansje en skvett etterpå igjen,eller før han legger seg og tar en lur.Jeg ser at ingen dager er like.Varierer i mengde grøt og melk:) Syns gutten min blir tørst litt etter grøten.Han kan leke litt etter grøten så vil han ha melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...