Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Æ kan få brekning av tåfislokta te samboern min eller når han har vært på dass eller sloppe en fis. Men sjøl om mi dritlokt e værre enn den verste e det fantastisk å kjenn!! Drit under dyna når æ ligg der aleina, så bare løfft opp dyna å "slepp alt ut" i trynet på mæ sjøl. En herlig start på dagen. E det bære æ?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 De andre fisefine anonyme bare juger. Tror det er ganske vanlig!
Anne-B. Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Jeg elsker ikke lukta av mitt eget avfall, men jeg syns ikke den er fæl (med mindre jeg har spist et eller annet lugubert). Andres lukt er helt grusomt. Det er en menneskelig greie.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Lukta av min egen bæsj kan jeg godt skjermes for. Men prompen min lukter godt på en horribel måte. Oppdaga til min store forbauselse her en dag når jeg skiftet bleie på jenta mi, at prompelukta vår er veldig lik. Da holdt jeg faktsk på å le meg ihjel.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Haha.. Nei tror ikke det, har ikke tenkt på det før egentlig.. men tviler på det gitt..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 He he... jeg har også tenkt at det lukter likt av meg og guttenungen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå