hamsterpia Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som har ei god sportsvogn å anbefale? Vil ha en som det går an å legge ryggen helt ned på. Ikke altfor dyr...
Ladybug~N&E Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 carena freeride. kom ut best i test i f&b/gravid barnevogntest. står også i bladet at den koster 1995sek. carena freeride (hentet fra nettsiden til carena) En vogn til enhver alder! Free gir valgfrihet med et vendbart håndtak, regulerbar rygg- og fotbrett – samt muligheten til å komplimentere med en bag. Vognen har et lett, men stødig understell, punkteringsfrie hjul og et behagelig håndtak. Ryggen kan justeres i 2 posisjoner, samt liggestilling Vendbart- og regulerbart håndtak Fotpose er inkl. 5-punktsele Brems på både fram- og bakhjul Punkteringsfrie hjul med rask utløser Kan kompletteres med myk bag Tekstildesign med reflekser, også rundt handlekurven Avtagbar- og justerbar frontbøyle jeg er fristet til å kjøpe denne selv men jeg er egentlig veldig fornøyd med min brio sportsvogn;) (som ikke er ulik carena, bare kjedeligere og med piggdekk.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå