Gå til innhold

JIPPI!! Jeg er graviiiiid!! :))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klyper meg selv i armen!! Dette var d rareste... *ler*

Min historie:

Hadde EL første helga på mars... gjorde d 1 gang faktisk dagen før EL!! (uten at vi egentlig planla noe som helst... for vi hadde blitt enige om å vente til høsten!!!)

Så 14 dager etter fikk jeg spotting fra lørdag til tirsdag, så kom d tjukk mens'n...og den var borte dagen etter og så fortsatte d me spotting i 1-2 dager, så borte... tok test skjærtorsdag (da jeg skulle ut på party...) og den var negativ så party ble d.

Og jeg fikk jo jammen tante rød også neste måned (altså 14 dager siden!!!) som helt normalt... så da tenkte jeg iallefall ikke på at jeg VAR gravid!!!

Men siste 14 dagene har jeg vært så trett, men trodde så klart at d var nå heeeelt annet...

men idag fikk jeg en feeling, så tok en EL-test for artighets skyld (vet vi kan bruke disse til en sånn graviditetstest...) og jeg rakk nesten ikke å duppe den i urin før d LYSTE STERKT strek på den... hmm tenkte jeg... jeg skal jo ikke ha eggløsning nå... skulle jo ha mens'n IGÅR!!!

Tok en ny EL-test,, samme resultat,,, ! Da bestemte jeg meg ganske fort å kjøre på apoteket å skaffe CLEARBLUE!!! Så gjorde det, men skulle på møtet rett etterpå så fikk ikke tatt testen før nå ikveld, og den gjorde som EL-teste; STERKT KLART BLÅTT KRYSS TVERT!!!!

Jeg sto med stoooore øyne... trodde ikke d jeg så!!! Jeg som hadde tatt test tidligere hadde jo slått fra meg at jeg var gravid!!!!

men jo da... :)))))) ÅÅhhh... for en følelse... og jeg har en liten gutt på litt over året, så d blir fin julegave d tenker jeg!! ;))))))

Tror dette tar noen dager for å få synke inn!! hehe...

Tjolahopp!!

Blåser tryllestøv til alle prøvere der ute, og måtte dere komme raskt etter meg på 1 termin!!! :))))))

Lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Misunnelig ja ;) Lykke til!

Skrevet

Sorry... tenker ikke klart!!! *ler* Jeg skulle jo ha mensen igår!! Og hadde så klart ikke mensen for 14 dager siden!!!! AAchhh... sorry, men er helt i skyene og er litt i min egen lille verden!! :)))))))

Måtte konsentere meg på kalenderen nå å virkelig REGNE ut...!!! hahaha

Skrevet

Grattis så masse=)

Skrevet

Ååå, GRATULERER! :) Send litt babystøv, så skal vi prøve å skynde oss over på 1. tri. vi også! :)

Skrevet

Gratulerer så Masse :)

Du er heldi du :) Håper jeg kommer etter om en ukes tid ;)

Lykke til, og kos deg masse med den voksende magen :)

Skrevet

Sender så klart MASSE BABYSTØV (ikke tryllestøv!!!) og håper dere kommer etter meg raskt!!!! ;)))))))

Skrevet

Så gøy!!!

Gratulerer så mye... og masse lykke til videre:o)

Skrevet

Så gøy da :) Gratulerer så masse og lykke til!

Skrevet

Grattis :-)

Når har du termin? Jeg har også en gutt på rett over året og skal ha en til rundt juletider :-) Litt i sjokk ennå vi også. Må vel komme meg over på 1.trim nå men må liksom innom her og sjekke hvordan det går med alle de flotte jentene her inne :-)

Skrevet

Tusen takk til alle lykkeønskningene!!!! :)))))

Til deg Godgutten min; terminen som kommer innpå her er 27 november.. :))

Så gøy at d er flere som har en liten en da.. :))) Vi MÅ holde kontakten!! ;) Sees i 1. trim da! ;))))

Skrevet

Åhhh, hehe. gratulerer så mye.. håper vi andre kommer ettersnart. <.9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...