Gå til innhold

stuntmann - OL: hvilken gren deltar ditt barn i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her deltar lillegutt på 15 måneder i 2 grener:

- løpe fort ned innkjørselen til naboen (som er så bratt at de ikke parkerer der om vinteren.) Mamma har hjertet i halsen.

- Finne en stol, skyve den dit han skal opp og klatre opp. Vel oppe på bordet, benken, vinduskarmen ol. skal det hoppes opp og ned mens mamma ser redd ut.

Antar dette er populære grener i mange hjem, men det fins vel flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min klatrer også opp på alt mulig rart, men i stedet for å bare hoppe opp og ned, så skal han faktisk hoppe ned til gulvet...

Skrevet

Min datter er 13 mnd og kan ikke klatre så høyt enda (ikke på stoler o.l). Hun deltar derfor i grenen "klatre opp på en veldig liten trekrakk (20x50 cm) og prøve å reise seg". Gjerne plasseren hun krakken nærmt en bordkant som hun kan falle ned på først;)

"Krype halveis opp i trappa og stå å hoppe" er også populær, men da er eg alltid like bak henne;)

Skrevet

Lillegutt på 1,5 år tok her omdagen gullmedaljen i "Hoppe ned fra sofaen med hodet først rett i bordkanten" før han prøvde seg i grenen "Skli på magen over armlenet på sofaen ned på gulvet med nesa først". Synes han er blitt flink i ekstremsport. *stolt mor*

Skrevet

Mageplaskstup kanskje, klatre opp på puffen for så å kaste seg ned i saccosekken under. En stuntmann må tåle et trøkk, og det gjør han når han halvveis lander oppi saccosekken:) Men ikke slått seg så veldig da!

Skrevet

Lillegutt her på 17 mnd øver seg på "svalestup fra diverse høye ting som det går an å klatre opp på".

Igår måtte vi en tur til tannlegen etter en mindre vellykket landing...

Skrevet

Gutten min på 12mnd tar svømmeknappen:)

Ellers deltar han i " Stange hodet i alle mulige rare gjenstander - prøv å treffe den mest harde og kvasse!".

Alle tilskuere bes om å være livredde! Det må heller ikke komme høye lyder fra tribunen da deltakeren i Stuntmann-OL vil bli livredd og begynne å hylskrike.

Skrevet

Glemte også at han er kvalifisert i 100 meter sprint utenfor bane og rusjebanefreestyle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...