Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Var på Zara på Karl Johansgt i dag og makan til skuffelse skal man lete lenge etter! De hadde ETT bord med mammaklær og EN hengesak. De hadde en eneste mammabukse der. Og da mener jeg ikke en type, men EN BUKSE... Er du mulig? Når det skal ha så elendig utvalg kan de bare spare seg for hele mamma"avdelinga" Skuffa, men får vel prøve meg på den i Bogstadveien da...
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Off, ja jeg vet det! Var innom der i forrige uke, og ble utrolig skuffet. Har heldigvis fått kjøpt meg 2 olabukser der da de faktisk hadde et lite utvalg. Aner ikke hvor det er blitt av nå men.. Satser på at det er fordi de skal få inn no nytt og bedre (selv om det er lite sannsynlig...)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Men er det noen som vet om det faktisk er bedre i Bogstadveien eller? Gidder ikke snirkle meg dit om de skal ha like elendig "utvalg"...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Bogstadveien har ikke vært bedre før i alle fall. Jeg fikk beskjed på begge stedene at det kom mer mammaklær etter hvert, men har ikke sett noe neda, nei... Og nå er de buksene som var ok på hm også borte, så jeg tviholder på den ene jeg har - kjøpte den i uke 12, er nå i 27 og den skal nok funke noen uker til... Men enten faller den fra hverandre eller jeg vokser ut av den før termin Håper på skjørt og kjolevær mot sommeren jeg!!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Da bor du nok i fei l and frøken Hihi-neida vi får virkelig krysse fingrene for sommervær ja! Nå har hvertfall vårsola kommet i Oslo-området, så jeg øyner et ørlite håp Men dere som har fått tal i fine mammaklær på Zara, hvordan har dere klart det egentlig?? Er jo kjempemange som skryter...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Du sier noe der, men sola varmet deilig på trikkeholdeplassen på Nationalthatret i dag i alle fall så jeg øyner et lite håp En av grunnene til at Zara skuffer meg her i Oslo, er at jeg fant en masse fine mammaklær på Zara da jeg var i London før jul, men da var ikke magen stor nok til at det var vits å gamble på hvordan den ble nå utover våren... Men om noen skal til London - Zara i Kenshington Gardens hadde supert utvalg da i alle fall!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Zara har lite utvalg av mamma-klær - men det kommer ofte nytt! Var innom en dag og da hadde de kun 2 bukser i XL - også var jeg innom neste dag og da hadde de fylt opp med masse bukser og topper. Buksene er kjempe fine (til meg iallefall) så det er verdt å titte innom av og til
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2008 Skulle nesten hatt varsling når det kom nytt da, for jeg bor ikke i byen og dermed er det kjempeklønete å skulle stikke innom for å sjekke annahver dag Grrr Elisabeth-ja, det er bra nå!! Frister faktisk å lete fram utemøblene!!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Helt enig! Skal si ifra om det er klær der når jeg er innom Zara neste gang
miobell Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 hei jenter! jeg var innom Zara i Bogstadveien i dag og nå var der masse fint å velge mellom av mammaklær. fire ulike jeans : En grå, en blå og en svart og en blå jeans som var helt inntilsittende langs beina. Dressbukser og andre finbukser i hvitt og beige. Og masse fine overdeler, bluser og noen jakker. Ble mye mer fornøyd etter å ha vært der i forhold til mitt møte med Zara i Karl Johan. MEN det kan jo være der akkurat hadde kommet inn et nytt parti med mammaklær da... Så kom dere til Bogstadveien og sjekk ut utvalget om dere har tid. Rett til høyre når dere kommer inn inngangen :-)
NormaJean Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Zara på karl johan er noe skit:( men som miobell skriver over så er det kommet UTROLIG kule mamma jeans til Bogstadveien. Helt perfekte, super passform til meg. mye finere enn de jeg kjøpte der for 2 måneder siden. men må klage over servicen på zara, at det går ann å ha så mange på jobb, og ingen som gjør noe som helst???? sulliker.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Zara er no dritt! De har ikke noe utvalg - og kunne spart seg for den såkalte "mammaavdelingen" sin. I tillegg har de bestemt at de som bruker strl. S ikke blir gravide. De få toppene de har finnes bare i M og L - og det er altfor stort (kunne like gjerne kjøpt et telt)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 20. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. april 2008 HÆ?? Miobell, når på dagen var du der på fredag?? Jeg var nemlig også der på fredag, men så bare 2 jeans og en pen svart bukse (av bukser da). Syns alle hadde en helt forferdelig passform, men nå er jo vi litt forskjellig størrelse da... Kan heller anbefale Svangerskapet på Majorstua på det sterkeste!! Der koster det fra 500 og oppover for buksene, men de hadde hvertfall 10 forskjellige olabukser å velge mellom. Og MASSE andre kjempefine klær. Skal jeg ha noe mere klær eller pentøy fremover kommer jeg til å dra dit. Det er verdt pengene syns jeg. Ligger ca 50 meter over MC Donalds i Kirkeveien. Absolutt verdt en tur, og ikke minst kjempehyggelig og hjelpsom betjening, og god plass i prøverommene Skryt skryt :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå