tryllepike * lykkespirer* Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Tror jeg mister igjen...SA for 7 uker siden..gravid igjen nå ca 5 uker på vei, ja vet det gikk sykt fort å bli gravid igjen....men nå blør jeg masse og har mensmurringer og er redd for at jeg mister igjen så må vel tilbake her jeg nå...FAEN... Dette er 3 gangen jeg mister på kort tid; første garviditet 6 uker på vei, andre 9 uker på vei, og nå 5 uker på vei...hva i helvete er galt med den fuckings kroppen min.... Har bestilt time hos speaialist....så stressa..så piss lei...... Beklager sytingen men nå er jeg så forp...lei..hormonene hopper opp og ned i meg hele tiden...har så lyst så lyst......dritt kropp!!!!!!!!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 ååå nei.. Får håpe spiren din klorer seg fast!!! *trøste klemme*
scoobydo Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 skjønner du må være frustrert... er lei meg etter å ha mistet en gang... men når man mister så mange ganger så er nok følelsen ennå værre... håper det ikke er en SA igjen... men det er vel for tidlig for UL?! Krysser fingrene for at alt går bra!... klem
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ville bare gi min medfølelse..vet hvordan det er..Mistet selv 2 ganger før jenta klaffet og er overbevist om at jeg har mistet gutter begge gangene..(tidlig i uke 5 ca)Så jeg innbiller meg at jeg kun kan få jenter iom at de er sterkere og mer overlevingsdyktige.Håper spiren din klorer seg fast!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Takk for trøsteklemmer! Jeg øyner ingen håp nå, har blødd friskt i tre dager og det bare fortsetter så det er det mirakel om noe henger igjen der nå....BUUUHUUUUUUU Ikke nok med at man mister men jeg er jo så hormonell at jeg reagerer helt ulogisk og stakkars kjæresten min får kjeft når han prøver å trøste og kjeft når han bare er til...stakkar! JA ja vet i hvertfall hvordan det kjennes ut å være gravid....blir ekspert på tidlige symptomer jeg nå..hehe
Dotten Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Huff da. Håper uansett du får enten tatt blodprøve for å sjekke ev. hcg-stigning/senkning, ev. innvendig ul for å se om det er et lite bankende hjerte der. Husk at det finnes de som har ganske så normal blødning (mens) under hele svangeskapet. Men siden du har allerede vært igjennom dette to ganger før, så begynner du vel å bli såpass "inn" i det at du kjenner igjen dette fra de forrige gangene.... huff og huff. Krysser fortsatt fingrene for deg jeg da Kleeem
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Tusen takk Dotten! Jeg håper jo litt jeg og, men blør så mye at det er helt fjernt om noe skulle sitte på lur inne i meg nå. Har lest masse om de som har hatt store blødninger og det har gått greit likevel....men tørr ikke tro at jeg er en av dem.... Skal teste i morgen og se om streken er svakere...det er vel ett tegn på at hcg holder på å forsvinne i så fall... Blodprøve skal tas på tirsdag så dette blir en ventehelg....
bomsa Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 huff og huff....ingen koselig lesning detta....Føler så med deg.
håp_84 Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 hei!ønsker deg lykke til...fyflate....mista sjøl i mars...syns det var helt jævlig... stakkar deg...sender mange trøste klemmer
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 Takk dere er så snille som trøster!!! Man blir helt gal av å vente på svar...uggh! Snille dere!!!!!!!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Nei, dette var utrolig trist.. det gjør meg vondt hver gang jeg leser slike innlegg da jeg vet akkurat hvordan det føles! Jeg føler så utrolig med deg! Håper du kommer over kneika og kan tenke fremover, at det blir din tur snart igjen! Men det er godt å snakke med andre som og har opplevd det sammen og at en ikke føler seg så alene! mange klemmer i fra meg!!
¤mamma¤ Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Åååååh, nei så trist å lese! Mistet selv 8. mars, og føler veldig med deg hvis det er det som skjer med deg! Nå leste jeg ikke alle innleggene her i tråden, men alt håp er vel ikke ute?? Lykke, lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå