lillegull:) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 har en vogn som jeg er veldig fornøyd med, eneste er at den er litt pes å ta ut og inn i bil fordi jeg må ta av bagen.. fordelen er at det er ei stoor og romslig vogn.. er egen sportsdel.. men.. mini er over 8 mnd nå så egentlig kan jeg vel begynne med sportsdel, men liker ikke sportsdelen på vogna.. synes sportsvogner gjør seg best som 3 hjuling.. lyst på quinny freestyle sportsvogn.. dillemmaet er . vi skal jo ha en baby til om et par år håper jeg da.. bør jeg egentlig ta vare på vogna?? kommer sikkert til å ha lyst på ny, men vet jo ikke om man har råd til det da.. men jeg har kjøper hvis jeg vil selge..hmmmm... er jo babyvogna mi, men har lyst på quinny vogn...
lillegull:) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2008 mye surr over her.. det jeg egentlig lurer på er jo om det lønner seg å ta vare på alt fra nr. 1 eller om det er lurt å selge.. blir jo gammelt da, og er jo morro med nye ting kanskje?? erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Om du har råd å kjøpe ny til nr 2 er det jo bare å selge i vei:) Men som mangen andre, hadde ikke vi så kjempe god råd så arvet vogn til førstemann. Alt må jo ikke på død og liv alltid være det nyeste nye?
Krokka og prinsessa Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Hvis du er så fornøyd med bagvogna, så hvorfor ikke bruke de til neste også?
lillegull:) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 er det jeg lurer på , men lyst på en annen sportsvogn nå som mini er blitt såpass stor..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå