Swan Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har vært plaget med stikninger i underlivet i de siste 7-8 ukene, som jordmor bare sier er modning av livmorhalsen. Nå er jeg på overtid, og disse smertene blir bare værre og værre. Natt til mandag fikk jeg ikke sove før halv 3 på natta, for jeg hadde så vondt, og i kveld har jeg det igjen. Det føles som om babyen er på vei ut, og det stikker noe vannvittig der nede...Det som hjelper mot smertene er å knipe... Noen som har det samme??
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 JAA!! og samme her, de blir bare verre og verre!
carro19 Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 hei.. jeg er i uke 37 og merker også stikkninger i bekkenet.. og en tyngdefornemmelse.. akkuratt som att det er noen som vill ut.. rar følelse.. men er vell tegn på att ting nermer seg?!
Swan Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Håper det er tegn på at ting snart er på gang ja..for av og til er det så vondt at jeg ligger og vrir meg i senga, kaldsvetter og tårene bare spretter..Det kommer så akutt, men går heldigvis fort over da..før det plutselig kommer igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå