Gå til innhold

fly i første trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig? Skal til Haugesund om 2 uker( er da 8 uker på vei) Er det risikabelt for meg å fly ? Er jo bare en kort flytur, men er nok litt parnoid pga at jeg hadde en ma i oktober.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det skal være noe farlig nei... Har akkurat flydd selv, i uke 7 og uke 9, flytur på tilsammen fire timer, og det gikk så fint så!

Men lurt å kjøpe støttestrømper da vi har økt risiko for blodpropp. Drikk vann og rør litt på bena, så er det ikke noe problem:)

Skrevet

Hei. Det er ikke noe farlig å fly. Jeg har akkurat kommet hjem fra Tyrkia, og både jordmor og lege sa at det var 100% trygt å fly.

Skrevet

Det er rart det der... I Norge har jeg alltid hørt at det er trygt, men har jobbet/studert i andre Europeiske land hvor man ikke har anbefalt... men vet ikke hvorfor. Jeg hadde tenkt at jeg bor i Norge og følger Norske råd. :)

Fly og kos deg.

Skrevet

Hei!

Jeg var ute å fløy denne uken. Er ca 8 uker nå.

Det gikk helt fint!

Jeg var på ultralyd i dag, å da fikk jeg se at hjertet slo ;) (jeg tok ikke ultralyd pga at jeg var ute å fløy, den var planlagt fra før ;))

Skrevet

Takk for svar, da blir det flytur på meg :) finner ingen advarsler mot det noe sted jeg heller :)

Skrevet

Jeg fløy til Thailand og det gikk så fint så! med støttestrømper og lett bevegelse underveis så forebygger man blodpropp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...