*månestråle* Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Er det farlig? Skal til Haugesund om 2 uker( er da 8 uker på vei) Er det risikabelt for meg å fly ? Er jo bare en kort flytur, men er nok litt parnoid pga at jeg hadde en ma i oktober.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Tror ikke det skal være noe farlig nei... Har akkurat flydd selv, i uke 7 og uke 9, flytur på tilsammen fire timer, og det gikk så fint så! Men lurt å kjøpe støttestrømper da vi har økt risiko for blodpropp. Drikk vann og rør litt på bena, så er det ikke noe problem:)
Milena Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Hei. Det er ikke noe farlig å fly. Jeg har akkurat kommet hjem fra Tyrkia, og både jordmor og lege sa at det var 100% trygt å fly.
halloween-termin :) Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Det er rart det der... I Norge har jeg alltid hørt at det er trygt, men har jobbet/studert i andre Europeiske land hvor man ikke har anbefalt... men vet ikke hvorfor. Jeg hadde tenkt at jeg bor i Norge og følger Norske råd. Fly og kos deg.
Nina_J Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Hei! Jeg var ute å fløy denne uken. Er ca 8 uker nå. Det gikk helt fint! Jeg var på ultralyd i dag, å da fikk jeg se at hjertet slo (jeg tok ikke ultralyd pga at jeg var ute å fløy, den var planlagt fra før )
*månestråle* Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 Takk for svar, da blir det flytur på meg finner ingen advarsler mot det noe sted jeg heller
ellemmelle og bitteliten Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Jeg fløy til Thailand og det gikk så fint så! med støttestrømper og lett bevegelse underveis så forebygger man blodpropp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå