Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå føler jeg meg endelig flott igjen :) Det er lenge siden jeg har gjort det.. Lenge før jeg ble gravid! Men nå føler jeg meg flott med mage og hele pakka :D

Jeg er i uke 19 til helga og har relativt stor mage da dette er 2 gang jeg går gravid og jeg har stor livmor og masse fostervann.. Men jeg har ikke lagt på meg en eneste kg og jeg har kun fått magen :)

Jeg kjøpte nye bukser i dag og jeg ser flott ut og det synes ikke at jeg er gravid bakfra ;)

 

Synes jeg kan skryte litt av dette nå siden jeg la på meg 33 kg sist gang og ingen kjente meg igjen pga masse vann! Var langt i fra vakker sist gang kan man si!!

 

Trur det har mye med været å gjøre også.. He he.. Våren er her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har det bra med deg selv :)

Du stråååler sikkert siden du er så fornøyd, er sikker på du ser flott ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...