piamamma Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Nå føler jeg meg endelig flott igjen Det er lenge siden jeg har gjort det.. Lenge før jeg ble gravid! Men nå føler jeg meg flott med mage og hele pakka Jeg er i uke 19 til helga og har relativt stor mage da dette er 2 gang jeg går gravid og jeg har stor livmor og masse fostervann.. Men jeg har ikke lagt på meg en eneste kg og jeg har kun fått magen Jeg kjøpte nye bukser i dag og jeg ser flott ut og det synes ikke at jeg er gravid bakfra Synes jeg kan skryte litt av dette nå siden jeg la på meg 33 kg sist gang og ingen kjente meg igjen pga masse vann! Var langt i fra vakker sist gang kan man si!! Trur det har mye med været å gjøre også.. He he.. Våren er her
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Så bra at du har det bra med deg selv Du stråååler sikkert siden du er så fornøyd, er sikker på du ser flott ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå