Gå til innhold

Jeg har INGEN sexlyst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt det på over 2 år. Ikke "lekt" med meg selv eller noen andre på 2 år. Er det normalt? Blir man sånn av å være alenemor? Noen andre i samme sitvasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hvordan er dette med tanke på alder på barnet/barna og prevensjon? Graviditet, hormonell prevensjon, depresjon og sånt kan bidra til svakere/ingen sexlyst.

Skrevet

Har det slik jeg også, frister ikke å finne en mann;) Men jeg leker litt selv innimellom;) Handlet på kondomeriet.....

Vet ikke helt hva som er grunnen, det gjør ingen forskjell uansett hvilken prevensjon eller ikke prevensjon. Har hormonspiralen nå, men det var slik før det også.....

Skrevet

Jeg har en datter på 1,5 år også går jeg ikke på noe prevensjon. Kan kanskje hende at jeg er deprimert. Vet ikke, føler meg som i en boble.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har også ei datter på 1,5 år!:-) Så det her starta omtrent da du blei gravid med henne? For det kan henge sammen. Det omvendte skjedde med meg da jeg blei gravid...fikk økt sexlyst. Men jeg har lest at ca 40% av gravide får svekket sexlysta, og hvis du i tillegg har gått igjennom et samlivsbrudd f.eks. så kan jo det være en forklaring. Er også hormonelle endringer i kroppen etter at man har født, så kan være noe sånt. Men har du sett noen du liker/føler deg tiltrukket av?

Skrevet

Ja sånn omtrent da jeg ble gravid, ble slutt med meg og barnefar samtidig med at jeg ble gravid. Er en jeg syns er ok, men vil ikke ha sex med han, vil spise midag med han og prate med han. Han er den eneste jeg vil prate med, men han er gift så det lar vi være. Det gjør meg ingen ting, han er bare ok og ikke noe mer.

Jeg føler meg så dum, så alene, og så unormal fordi jeg bare sitter her alene og ikke gjør noe som helst for at det skal forandre seg. Klare ikke kosentrere meg om noe. Jeg er rett og slett død sliten, men vet ikke helt hvorfor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...