Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Sikkert dumt spørsmål, men eg har aldri vore på ul før, så eg er vel unnskyldt:P Bileta ein får av den lille, er det sånt som folke på ultralyden tar, eller har folk med kamera og tar bilde av skjermen? Og har ein mulegheit å få bilete på alle sjukehus, eller kun somme? :S
liberobleier Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 de ligger inne på skjermen og blir skrevet ut derifra på en skriver
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Det er ultralydmaskinen som tar bildene, så de skrives rett ut fra den:) Skal ha mulighet til å få de på alle sykehus vil jeg tro. Lykke til- kos med bilder av den lille:)
Herkules Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Men de kan koste noen kroner, så ta med deg noen penger.
C@milla *EMIL* Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Å?? har du måtta betala? Eller er det den berømte 3d en det? Jordmora mi skreiv ut ein haug med bilder til meg.. har ikkje kosta et øre det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå