Gå til innhold

Jobb til høsten!!


Sunshine2222

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bestemt meg for å skifte jobb!! Uansett om jeg får barnehage eller ikke, nå er det på tide å skifte :-) DET var deilig å få bestemt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt med forandringer i livet også. Å det med ny jobb, hørtes ganske fantastisk ut. Bare gjør det for din egen del:)

Lykke til i vert fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ny jobb!

 

Trodde også jeg måtte finne meg ny jobb nå, vikariatet mitt gikk ut når jeg gikk ut i permisjon. Men de ringte meg forrige uke og tilbød meg fast stilling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med forandring.. Hva jobber du med ?

Jeg for min del skal tilbake til en jobb jeg er møkk lei av ! (butikk) men kommer nok til å beholde den i ett par år, siden det er på kveldstid, og jeg da slipper barnehage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :-) Jeg driver også å lurer på å skifte jobb. Har vært på ett intervju og skal på et annet på tirsdag. Skaper litt spenning i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant!! Nå gjelder det å tenke utenfor boksen, for jeg er helt sikker på at vi ikke får barnehage plass... Sitter med arrangement booking på hotell, men har mye annen erfaring. Hadde vært godt å jobbe med mennesker, og da passer jo kveldsturnuser helt perfekt med ei lita snuppe hjemme.... Det er jo arbeidstakers marked nå jenter, så det er kanskje nå vi har muligheten til å finne noe vi vil :-)

 

Morro Rossi med intervju, lykke til... og snakk om hyggelig å bli tilbudt fats stilling i permisjon :-) Grattis!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...