:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 er du skorpion? (stjernetegnet) føler immari at du er en typisk skorpion
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 vet du spetakkel sitt stjernetegn? fantstisk. er DU... hehe... det ville jeg aldri i verden ha trodd. (jeg er også, ville du trodd det?)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Nei, jeg er vær ;-) Hvorfor i all verden har du tanker om dette? He he...
Monajenten Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Hadde du ikke trodd det? Jeg er såååå typisk skorpion;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 jeg vet ikke, jeg bare leste om skorpioner http://www.ungioslo.com/skorpionen.htm også tenkte jeg at det var fryktelig deg. vet ikke hvorfor, men det var sån jeg følte det. hehe
Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 He he, det er vel noe som passer alle i sånne horoskop? ;-) Jeg har ikke så mye tro på sånt, men så er jeg nok blant de minst troende på planeten :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 hehe.. det sa jeg også at jeg var, men da begynte venninna mi og le og var ikke enig.. så enten forstår ikke vi oss på oss selv, ellers forstår ikke folk seg på oss... hehe
Monajenten Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Det er selvfølgelig de andre som ikke forstår seg på oss;-) Jeg har en venninne som er født på samme dag som meg, og vi er skikkelig typiske skorpioner begge to, men på forskjellige punkter, ganske artig:-) Er også helt like på enkelte områder da:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2008 tror ikke så veldig på sånt jeg heller, bare syns det er morsomt og lese akkurat det utdrage om skorpionen for der føler jeg meg ganske truffet. og akkurat i dag følte jeg at du var ganske truffet også, men det påpeker jo bare at det ikke er så mye og stole på. men måtte prøve og se om det "klaffet" hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2008 morro da.. hehe... småen er også skorpion og han er veldig lik meg. men det er nok mest fordi jeg er den det er mest naturlig og herme etter... hehe litt morro og lese sånt
Gjest Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 http://www.ungioslo.com/vaeren.htm Dette passer forsåvidt også på meg ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. april 2008 ja jeg kan se at det også passer bra. men jeg føler at du er litt mer stabil en det som kommer fram der. (jeg er veldig var for "ustabile" personer, så det er alfa omega for meg at folk er "stabile"/"rettfrem") og det føler jeg vikelig at du er.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 He he, så søt du er ;-) Du har helt rett... Jeg er stabil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå