Cybele Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Ny som jeg er, både innen prøving og det å ha eggløsning i det hele tatt (ikke no slim i trusa på pilla i alle mine lange år), så er jeg temmelig på bar bakke hva eggløsning og testing av denne gjelder. Skal man kjøpe seg et sett av små EL-tester og tisse hver eneste dag? Dyrt? Tisse på kvelden? Beklager, men hyggelig om noen svarer. Så har sikkert jeg ettt svar til noen andre en annen gang:)
Babyønske �� Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Her er en god side om eggløsning og syklus forøvrig : http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm Anbefaler Clear Blue digital eggløsningstester, disse er dyre, men de beste. Får de billigere på nettbutikker som www.billigetester.no, www.babyornot.no, www.lavpristester.no ol Det anbefales å teste på ettermiddag, ca mellom 16 og 19. Og til slutt...... man MÅ ikke teste etter eggløsning. Man har like stor sjanse ved å kartlegge og være kjent med syklusen sin, og hyppig sex midt i syklusen(selvsagt avhenging av sykluslengde). Men eggløsningstester kan være et middel når man skal bli kjent med syklusen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå