Gå til innhold

den største lykke ved å være mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er å bli møtt om morgenen av et lite bustehue, med stor bleierompe som hikster av fryd bare fordi det er mamma som kommer inn i rommet! Helt herlig altså :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når de gjør noe de absolutt ikke skal gjøre (f.eks dra ut alle ting som er inne i skap og skuffer) og får et "neeeeiiii" av mamman sin og prøver seg med en stoooor underleppe for å prøve å få mamma til å syntes synd på henne.

da klarer hvertfall ikke jeg være streng lenger. hehe

Skrevet

..eller når treåringen sier med sin mørke lille guttestemme.

"Jeg likar deg, mamma. Jeg tal susse deg" Og så får man to lubne armer rundt halsen og en stor suss midt på truten.

Skrevet

Det er så mange fine øyeblikk som mor, så jeg kan nesten ikke si bare ett.

Skrevet

når vi leverer ho til barnevakt å hun vil kun være hos deg!!

Skrevet

Legøya...

Er det din største lykke ved å være mor? Hmmm....

Da snur Jeg på Legøya sitt svar og sier: Når vi leverer henne til barnevakten og hun synes det er helt greit å være der.

For meg betyr det at vi har gitt henne trygge voksne i hennes omkrets!

Skrevet

Åh jaaaa, det er en fantastisk måte å våkne på det:-)

Heldige er vi:-)

Skrevet

nei, ikke min største, er ikke bare en ting å skrive på det.. men måtte skrive noe å var det eg kom på. det andre har dei andre skreve..

og vi har trygge og flinke barnevakter, men noen barn er vell litt mamma dalter.. å det syns eg er koseligt..

får skrive eit nytt da..

om morgonen når hun er våken å ligger i senga si å kikker på meg i håp om at eg vakner å skal ta ho opp..

Skrevet

en av de gode øyebliklene er når hun sovner før hun har kommet i seng o mkveldene og jeg bærer hun inni snengen brer over henne og står og betrakter henne noen minutt, men s jeg tenker at dette har vært en god dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...