Tante Sofie # Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Skal betale en kjole fra JK Dress, men aner ikke noe om Western Union...kan jeg fortsatt bruke nettbanken min? Anybody who knows?
*fnis* :) Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 sjekk at det er fra ett seriøst firma i første omgang. samboeren min ble nesten lurt da han prøvde å kjøpe en gammel bil fra USA. Han skulle betale via WU. ombestemmte seg i siste liten og har i ettertid funnet ut at den bilen aldri fantes, hadde brukt andre sine bilder.
Pysa Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 http://www.westernunion.com/info/selectCountry.asp kjempeenkelt og trygt. dvs trygt i den fortsand at pengene mokker dit de skal, ikke at kjolen er fin :-) har brukt dem mange ganger.
Mrs. X Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Du betaler inn på WU sine nettsider. Betaler der med kredittkortet ditt. Så kommer de antagelivis til å ringe deg opp for å forsikre seg om at alle opplysninger stemmer og at det virkelig er du som står for overførselsen, før transaksjonen blir godkjent. Så får du et nummer som butikken da må få for å kunne hente ut pengene.... De kan jo da med andre ord ta ut pengene før de sender kjolen..... Men du kan kanskje "fryse" de på en måte til kjolen er mottatt og at de da kan hente ut pengene, det vet jeg ikke.
Tante Sofie # Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Flott, takk skal dere ha for svar;-)
Pysa Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 ikke bli redd om de ikke ringer, de ringte ikke til meg
Tante Sofie # Skrevet 16. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2008 Nå har jeg bare et vanlig Visa-kort, så når jeg prøver å registrere meg på Western Union, får jeg bare beskjed om at kontonr må inneholde minst 13 tegn...hva gjør jeg nå da?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 du må taste inn det nummeret på forsiden av kortet ditt..ikke kontonummeret ditt.
Tante Sofie # Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Aha, det står kontonummer-men du har sikkert rett...burde vel prøvd det, ja, hehe Takk (S)TinkerBelle:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 ei har alltid rett! ;p bare hyggelig. ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå