Gå til innhold

Hvordan funker Western Union?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal betale en kjole fra JK Dress, men aner ikke noe om Western Union...kan jeg fortsatt bruke nettbanken min?

Anybody who knows?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk at det er fra ett seriøst firma i første omgang. samboeren min ble nesten lurt da han prøvde å kjøpe en gammel bil fra USA. Han skulle betale via WU. ombestemmte seg i siste liten og har i ettertid funnet ut at den bilen aldri fantes, hadde brukt andre sine bilder.

Skrevet

Du betaler inn på WU sine nettsider. Betaler der med kredittkortet ditt. Så kommer de antagelivis til å ringe deg opp for å forsikre seg om at alle opplysninger stemmer og at det virkelig er du som står for overførselsen, før transaksjonen blir godkjent. Så får du et nummer som butikken da må få for å kunne hente ut pengene....

De kan jo da med andre ord ta ut pengene før de sender kjolen.....

Men du kan kanskje "fryse" de på en måte til kjolen er mottatt og at de da kan hente ut pengene, det vet jeg ikke.

Skrevet

Flott, takk skal dere ha for svar;-)

Skrevet

ikke bli redd om de ikke ringer, de ringte ikke til meg

Skrevet

Nå har jeg bare et vanlig Visa-kort, så når jeg prøver å registrere meg på Western Union, får jeg bare beskjed om at kontonr må inneholde minst 13 tegn...hva gjør jeg nå da?

Skrevet

du må taste inn det nummeret på forsiden av kortet ditt..ikke kontonummeret ditt. :D

Skrevet

Aha, det står kontonummer-men du har sikkert rett...burde vel prøvd det, ja, hehe

Takk (S)TinkerBelle:-)

Skrevet

:D ei har alltid rett! ;p

bare hyggelig. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...