Januarbaby2014 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Hva skrev dere i søknaden? Har gjort det før, men husker ikke hva jeg skrev... Skrev dere bare når dere skulle gå ut i permisjon og hvilken dekningsgrad dere ønsket?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 jeg ønsker fødselspermisjon f.o.m-t.o.m. Siste arbeidsdag er sånn og sånn ønsker ferieavvikling (hvis du skal ha det) fra sånn til sånn. Dekningsgrad driter de i. Det er til trygdekontoret.
Januarbaby2014 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Takk for svar! Trodde jeg måtte skrive dekningsgraden i og med at det er vanskelig å vite når permisjonen slutter... jeg vet jo ikke når jeg kommer til å føde.. Sist gang så fødte jeg 10 dager før ul-termin, og da ble terminen 10 dager kortere enn det jeg hadde skrevet i søknaden min til jobben. Sender man ett nytt skriv til jobben etter at man er født for å gi beskjed om når permisjonen slutter?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Du tar utgangspunkt i UL-terminen din og skriver forventet slutt av perm og hvis du mot formodning skulle føde før denne tid, så skriver du bare et korrigerende brev, evt tar det muntlig med din sjef. Som regel er denne "søknaden" bare pro forma, likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå