babysjuk82 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Når eg ser de på tv,så klare eg knapt vente til min egen kommer.de er så småå,sukk.hekta på baby eg trur eg.
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 heeelt enig!!! Satt på cafe idag, og der satt det ei, (også lik vogn jeg har da..ehe) og jeg ble bare sittende og stirre på den lille..huff følte meg nesten frekk, men jeg ble i min egen verden!!!!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Nydelige gleder meg til å sitte å snuse på et bitte lite nurk igjen *sukk* bare kjenne den deilige lukta og se på den vakre lille skapningen. Husker jeg var helt trollbundet av jenta mi når vi lå på barsel, kunne sitte å se på henne i mange timer hehe..
babysjuk82 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Sånn er eg og når eg er på kafe f.eks.blir helt i mine egne tanker når eg ser de.synes alle sine e så små.mine føles så store når de er nyfødt.er vel for at vi er vandt med de. 1 døgne synes eg de er så små,at eg knapt tør ha på de klær.
babysjuk82 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Åh eg vil ha babyn i arman nå!! Men eg må nyte graviditeten,e siste gangen så. Etterpå savne eg magen og graviditeten,hehe. Ail dn spenninga:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå