Gå til innhold

Trenger litt synspunkter, hva er finest...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lags brudeslør eller tolags?? hva synes dere, og hva hadde dere som har giftet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lags er finest. Hadde tolags selv, de hadde ikke så mye å velge mellom. ;o)

Skrevet

Jeg hadde ikke brudeslør. Det jeg hadde var blomster i håret, sånne små, hvite blomster som heter brudeslør(?). Jeg hadde krans rundt hodet også da..av...ja nå står det helt stille her(husker ikke hva den planten heter..), men det var en grønn plante iallefall. Også hvite blomster nedover bak i håret.

Det var kjempeflott! ;-)

Skrevet

Krans er kjempe fint da:)

 

Jeg har bestemt meg for slør da, siden det er den eneste gang jeg får gå med slør, og nå sitter jeg og tenker på å bestille, og ble plutserlig litt usikker hva som er finest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...