PrinsessaPåErta Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Et lags brudeslør eller tolags?? hva synes dere, og hva hadde dere som har giftet dere?
Mille** Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Et lags er finest. Hadde tolags selv, de hadde ikke så mye å velge mellom. ;o)
Psyche Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde ikke brudeslør. Det jeg hadde var blomster i håret, sånne små, hvite blomster som heter brudeslør(?). Jeg hadde krans rundt hodet også da..av...ja nå står det helt stille her(husker ikke hva den planten heter..), men det var en grønn plante iallefall. Også hvite blomster nedover bak i håret. Det var kjempeflott! ;-)
PrinsessaPåErta Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Krans er kjempe fint da:) Jeg har bestemt meg for slør da, siden det er den eneste gang jeg får gå med slør, og nå sitter jeg og tenker på å bestille, og ble plutserlig litt usikker hva som er finest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå