Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 har ei snuppe som hele tiden har vært kjempesnill å legge, men de siste ukene våkner hun etter en time og er lys våken....vil ike sove igjen på iallefall to timer. hva kan jeg gjøre? muligens tenner på gang men kan ikke se noen....
Barbafin Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Kanskje hun trenger mindre søvn på dagtid nå? Sånne ting forandrer seg plutselig.. ihvertfall her.
tittentei... Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 kjenner til det.Du merker om det er tennene hvis hun vil bite på fingeren eller noe når hun ligger i senga å ikke vil sove.Min tygget som bare det på fingeren min.Eller så gi litt melk og bare prøv og prøv.Jeg har det mørkt,kansje litt lys ifra dørsprekken.Sånn at han hvet,det er natt uansett.Når det har vært umuligt,så tok jeg han opp i fanget i senga mi,i mørket Sa ingenting,så prøvde jeg igjen og legge han.Noen ganger våkner han med at han klør,eller så er han tørst.Eller han har drømt.Di kan klø noen mnd.Jeg venter fremdeles at tennene skal komme:)
tittentei... Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Min gutt på 6mnd får sove når han vil ,når han er trøtt.Legger han ofte på dagene.Ikke altid han ser trøtt ut,men han sovner med en gang.Noen kårte,noen lange lurer.Varierer.Blir di overtrøtte,så går det ut over hele dagen her.:)Må bare holde ut.Ikke ta henne ut av soverommet.Bare være der til hun sovner;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå