saratussen Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Finner ikke noe ok klær hadde det ikke vært for sønnen så skulle jeg ikke bevegd meg ut=( er jo kjempe stoooor....
2SmåTroll Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 jeg tror 17 mai blir et ork i åt, kan ikke tenke meg at jeg orker og stå og se på tog eller noe, og klær? tja.. kan desverre ikke hjelpe deg der. Kan ikke se for meg noe pent på meg nå som jeg er stor som en hval, eller elefant som de sier på jobben. ¨ Så i år tror jeg nesten jeg blir hjemme og sende tulla med mormor og morfar til byen,
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg er stygt redd for at jeg må kle på meg tomannsteltet hvis magen fortsetter å vokse som den gjør nå...!! Blir nok en stille og rolig feiring hos svigers, satser på at de lar meg ha et casual antrekk den dagen
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg har kjøpt meg bukse på babyshop som ikke er typisk mammabukse. Ikke den høye strikken opp på magen. Kan jeg bruke buksen etter fødsel oxo uten å føle på at det er mammabukse. Kjempe fornøyd med den. Kjøpt meg en topp som passer både til gravide og ikke-gravide i tillegg. Går fint ann å amme i den til sommeren oxo. prøver å være litt lur for en gang skyld jeg nå da.Er litt i tidlig ammetåke eller sen (har datter på 2 år). Får ikke helt bestemt meg :-) hehe. Jeg føler meg oxo som en hval om dagen å det blir jo ikke bedre frem til 17.mai.Har termin 9 juni. Men vi kommer nok til å se på barnetoget. Får lide meg igjennom det.
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Forhåpentleg har eg på meg sjukehusskjorte då...hehe ;-) Har termin 20. mai....
3jenter Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg har en rød kjole i lin med strech som jeg håper passer til 17 mai. Ellers så finnes det noen gravid penbukser å få kjøpt med en pen bluse (søt topp) over og med en fin 17 mai sløyfe, så burde det vel holde når man er høygravid.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Godt spørsmål..jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg da..Er vel rundt uke 30 da(25+2 nå), og er allerede ganske stor..
Miss Dynamite Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 aner ikke jeg!!! for aner ikke hvordan magen forandrer seg heller...er jo ikke langt på vei men magen har bestemt seg for å vokse ja!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Har termin 16. mai, men har jeg ikke født tar jeg bare på meg olabukse og en fin topp =)
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 jeg satser på å ta på meg aaaakkuratt det som passer meg. kanskje bunaden tilogmed:P for jeg har termin 10 mai så jeg skal jaggu meg ha han ut før 17 mai hihi ellers tipper jeg at jeg blir hjemme. det kan jo være jeg blir uansett, er ikke helt sikker på om jeg orker å tråkle meg gjennom bergens overfylte gater med barnevogn eller evt med stor babymage. men når jeg tenker på det, dersom han ikke er kommet, skal jeg jammen gå HELE hovedprosisjonen for å få han ut!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Jeg er sånn passelig stor, 25+6 da. Har kjøpt meg hvit linbukse på H&M som jeg håper jeg kan bruke resten av sommeren også. Til overdel satser jeg på en tunika i marine og hvitt som jeg har fra før, og hvis føttene passer i de skal jeg ha konjakkfargete skinnsko med litt hel og rem over vristen, eller evt et par hvite sandaler med liten hæl. Kan ikke si jeg gleder meg, men gjør det for veslejenta og besteforeldrene.
Bebbiss Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Funderte på Valdresbunaden min, men slo det fra meg igjen. Den er ikke akkurat amme-vennlig og kan føde når som helst nå...
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Jeg vet jo ikke om jeg har født eller ikke 17. mai. Har termin 2. juni. Fikk nr. 1 17 dager før tiden. Skulle jeg føde så tidlig denne gang også, blir det rundt 17. :-) Dersom jeg ikke har født skal jeg ha på meg en svart kort diger kjole. Vi skal i konfirmasjon den 4. så jeg måtte finne noe passende å ha på meg.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 I år har jeg ikke en gang giddet å se etter noe klær, kun til vesla. Jeg skal ta ks den 19., så er ganske så høygravid den 17. I tillegg sliter jeg med BL, så dagen blir VELDIG rolig for min del. Blir nok å sitte hjemme og se toget på tv, mens sambo tar med seg vesla og ser på toget ute... Kommer heller sterkere tilbake neste år!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Jeg var på Neste stopp og fant meg en kjole som jeg skal bruke i bryllup 2 uker etter termin. Denne får jeg fint plass til magen min i også så regner med at det blir den. Skal også i konfirmasjon 20 dager før termin så tror den kjolen vil bli ganske flittig brukt fremover nå :-) Mange fine kjoler som passer til gravidmager nå faktisk :-)
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 jeg bor i sverige, men skal til norge for å feire 17 Mai:) er ganske så høygravid da( 35 uker). har virkelig lyst å ha bunaden på, men siden den ikke passer på noen måter for tida. så må jeg nøye meg med en gravidtopp fra Laredoute og en olabokse for gravide! ikke så pent da, men blir vell bare en tur ut for å se på toget, og så setter vi oss ned og slapper av...
HEMMELIG!!! Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Jeg vet også at jeg har født før det, og har såååå lyst til å ha på bunaden siden jeg har fått ny jakke, men den er IKKE særlig amme vennlig, nei. Kan ikke tenke meg å gå med noe annet enn bunad på 17.mai, jeg, så får bare stresse "litt" ekstra tror jeg!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 Aner ikke hva jeg skal ha på meg, er 26+4 da, så magen har vel blitt ennå litt større! Skal i en konfirmasjon før den tid og i bryllup den 31.mai, så satser på å finne en kjole jeg kan ha til alle anledningene Heldigvis er ikke kjolemoten ille for gravide nå! Topp med høyt liv og vid ellers!
HegeAE Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Ser for meg avisoverskifta den 18.mai.... Gravid kvinne fødte midt i 17.mai-toget.....
Novemberbolle Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Denne gangen tror jeg jeg er så heldig at jeg kommer inn i bunaden. Forrige gang var jeg svæææær. Hadde heller ingen store ønsker om å bevge meg utendørs, men sambo overtalte meg. Hadde på meg en sånn sekstitallskjole, som gikk endel ut nedover. Fikk god plass til magen min, men kjolen ble jo meget liten:)
volvo-mamma Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 Har kjøpt en stor hvit bluse - kjorte/ tunika på HM som ikke er formsydd skal ha en hvit singlet under og så har jeg til en svart bukse eller om jeg ikke finner noe annet så blir det en mamma jeans og noen hvite pumps (sandaler som er komfi i vesken tilfelle) er ganske så høygravid på 17 mai så 34 +3 uker så tenker jeg setter komforen først og forfengeliheten til siden Blir ikke noe tåg gåing, får vennte på mine på en stol og drikke kaffe dessuten så har vi selge kaker plikt denne 17 maien på skolen til jentungen... Kansje jeg skal bake kakene nå mens jeg ennda orker... hehe
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 18. april 2008 #22 Skrevet 18. april 2008 Satser på å komme inn i bunaden min jeg. Har termin om ei uke så det bør gå bra. Hadde jeg vært høygravid så hadde jeg nok blitt hjemme og latt mannen min ta med seg datteren vår på feiring.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #23 Skrevet 18. april 2008 Enten så blir det tights og tunika eller så blir det skjørt og en eller annen topp. Mitt største problem er sko... Gode og fine sko som er bra for ryggen, men som også kan brukes til pent =/
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 18. april 2008 #24 Skrevet 18. april 2008 =0) Håper på å være relativt flat jeg og... Har egentlig termin 5 mai,men har hatt rier på kveldene nå...Mens termin 30 april... Gleder meg til 17 mai jeg,baby og familie på tur rundt i byen =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå