Lille L Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Sente svar på at jeg takker ja til bhg plass til snuppa fra aug.. Så fikk jeg bekreftelse tilbake om at de har motatt det og at jeg må betale høyeste sats.. Altså 2300,- men jeg mener at jeg hørte et eller annet sted at som alenemor som bare motar overgangsstønad så kan jeg søke om og bare betale 777kr.. Er dette riktig? Og hvor kan jeg evt søke om dette? Blir veldig takknemelig for svar:)
Lille L Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2008 Må si i tilegg at jeg begynner på skole i aug..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 hør med NAV, de skal vel vite det?
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 du skal ikke betale høyeste sats nei. ellers kan du høre med kommunen eller barnehagen
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Du må sende/levere inntektsdokumentasjon til barnehagekontoret så ordner dette seg lett ;O) Fikk du den leiligheten du var å så på her om dagen? Den som var så billig.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Glemte å nevne at i tillegg så kan du få stønad til barnetilsyn og da betaler du ENDA mindre for barnehage ;O)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 mener noen sa at grensen var 150 000 i inntekt jeg for å få redusert plass.. og uansett så skal du jo ha dekt 60 prosent av prisen fra nav da.
Lille L Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Åja oke, skal ta en tlf til nav i morgen og høre.. De kan sikkert dette.. Men ang leligheten.. Dro og så på den, og jeg skjønner hvorfor det var så billig:P Stor var den men den så ikke ut, så jeg ville aldri ha bodd der.. Har bestemt meg for og bo her jeg bor nå til jeg er ferdig med skole, så blir nok ikke mer titting på leligheter på en stund:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå