Krimp Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 det er så grusomt å lese om alle forsvinningssakene som omhandler barn. Nå den 5-åringen i danmark, som ble tatt ut av morens hender. Hva er det som skjer? Etter at jeg ble mor selv, ser jeg mitt eget barn i alle andre og tenker på hva jeg ville gjort i en tilsvarende situasjon. Det går ikke an å tenke seg til. JEg får vondt i magen bare av å lese om det. stakkars mennesker. håper de finner gutten i god behold. snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå