Gå til innhold

Skal den være sånn da?? (mensen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, nå har ikke jeg hatt mens på 21mnd....sluttet å amme(ufrivillig) for 2mnd siden og fikk mensen sist mandag.

Nå kommer litt detaljer, så ikke les om du ikke er forberedt;)

Mandag til fredag var det litt blod hver dag, men bare når jeg tørket meg(kom aldri noe i bindet) Så fra lørdag har jeg hatt "vanlig" mens blødning....men det gir seg jo aldri!!! Nå har jeg hatt mens i 9 dager, og det ser ikke ut til å gi seg.

Ingen smerter eller noe....går på minipillen, men har aldri hatt småblødninger tidligere.

Så er dette vanlig da? (tidligere har min mens vært 2dager, en dag opphold så to dager igjen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig og vanlig...

Veldig mange opplever endringer i mengde og lengde på mensen etter fødsel og amming. Ofte verst de første syklusene, men noen har endringer i lang tid etterpå.

Skrevet

Jeg hadde mens før i 3-4 dager nå har jeg den alltid i ei uke, men sånn var det med første mann også hvertfall det første halvåret, tror det går seg til, men skikkelig kjipt. Har det omtrent sånn som du beskriver det...:(

Skrevet

Kjipe greier....liksom ikke det man har lyst til å fylle hverdagen med i 2 uker;)

Men,men, da er jeg jo ikke alene om å være litt "gal" i syklusen, så får satse på at den roer og endrer seg etter hvert.

Takk for svar!

Skrevet

2 uker er da ingenting, hilsen hun med 10,5 mnd i strekk:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...