Gjest anouschka with Love Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Var i gang med de samtalene på nettet med en fyr. Lange flotte brev frem og tilbake. Tenkte jaggu meg her finnes det en bra mann! Fortalte at snuppa er 7 måneder og at jeg er i fødselsperm. So far so good...Han forsvant ikke av det. Jeg ble mer interessert og sendte i vei. Så... ærlig som jeg var fortalte jeg at jeg hadde 2 barn med 2 ulike fedre... Og nå får jeg ikke noe svar! Den fine mannen vettu, haha. Så perfekt og hyggelig fyr men snakk om at han ble skremt . Og den rette dukker nok opp...en annen dag Hihi
Gjest marie-s Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ta det med ro det dukker nok opp andre, f.eks. slike som skremmer vettet av meg som mener jeg må ta med sønnen min og flytte til de.....NEEEEEEEI.... så de må jeg nok bare dumpe, jeg trives i denne bydelen jeg dermed basta. Det er jo kanskje like greit det skjedde nå enn før det ble noe mer og han fikk kalde føtter da.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 For en teit liten sopp av en mann:S En dag dukker den rette opp for oss alle, en som ser at det ikke er fortiden vår han skal elske, men oss og den framtiden vi kan skape sammen;)
Gjest anouschka with Love Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Haha såpass! Litt dårlig tid de du møter da eller? Flytte får dem gjøre selv disse mannfolka. I allefall om de ikke har barn som bor fast hos seg. Hvor holder du til å¨nettet? Er på Møteplassen jeg. Hadde liksom akkurat funnet "en". Orker ikke chatte med mange av gangen. For mye å holde styr på. Dessuten så tar det litt tid dette nettgreiene. Blir litt smårar i mellom brevene jo Tror jeg er for gammel!
Gjest anouschka with Love Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Enig Tigern! Fint sagt :-) Men de reflekterte mennene...hvor befinner de seg?? :-)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Ja si det, de gjemmer seg godt de reflekterte mannfolkene;)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 hehe, kjenner til det ja:) de er veldig interresert helt til de hører jeg har 5 barn,hehe
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Så han visste ingenting om at du hadde 2 barn? Eller var det bare dette med 2 forskjellige fedre?
Gjest anouschka with Love Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Joa, det står i profilen at jeg har 2 barn. Overveiende sannsynlig at det var fordi det var to fedre gitt... Men skjønner det. Synd for vi hadde MYE å prate om asså! Hans tap
3 blå Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Ja, der sa du det, det er hans TAP Men jeg har troen på at det finnes bra mannfolk der ute, og den beste skal jeg møte i morgen Håååper iallefall han er den beste Grugleder meg til i morgen, vin og mye prat som han sier... :)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Den rette dukker helt klart opp...og at han ble stille når han fikk vite om 2 fedre betyr jo bare at han ikke var den rette. Du får bare tenke at ja..ja der gikk han glipp av mye bra Har selv bra erfaring med Q500. Har faktisk kontakt med en som virker helt utrolog....kanskje for utrolig he-he..... Vert DØNN ærlig...noe som burde ha skremt de fleste mannfolk...fortalt om sykdom og alt...men neida det tar han på strak arm...satte seg ned å begynte å lese på internett han for å få vite mest mulig info om hva ME er....det var ikke verst:) Lykke til Vidre...det dukker nok opp en kjekkas...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 jaggu bra man har barn sier nå jeg, så blir man kvitt fjolsa med en gang. om han ikke takler 2 barn fordi de ikke har samme far så kan han umulig ha mye kunskaper om livet. du trenger en glupere og mer våksen mann en det. så da slapp du og kaste bort mer tid på han, for før eller siden hadde hans dumskap kommet fram og heller før en siden spør du meg ;-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 meg igjen:) har fem barn med to forskjellige fedre jeg å, der ene faren ikke har kontakt med barna sine. men har møtt en fantastisk mann som driiiiiter i det, å bare vil oss godt!! så JA, de finnes:) å som ei over her sa, takk å lov for at vi har barn så vi får bort dritt guttan:))
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Jeg også har møtt en sånn utrolig mann!! Hehe, det jeg trodde ihvertfall... Møtte han på nett (var skeptisk pga tidligere erfaringer med nettdating), han bor på samme sted som meg, men aldri møtt han før. Snakket masse med han på msn og sms før jeg møtte han. Han var snill, omtenksom, morsom, og en skikkelig gentleman!! Etter 4 mnd finner han plutselig ut at vi han syns vi fikk for lite kjærstetid!! At guttene indirekte var et problem... Det etter at han først har hatt 2 mnd til å forberede seg før han i det hele tatt møtte meg, han var HELT klar over at jeg hadde barn.... Så vær glad det ikke gikk lengre før du fant ut hva slags mann han egentlig var!!! (hører med til historien at han angret seg dagen etter da, at han hadde hatt en dårlig dag eller noe sånt, men da var de gjort gitt! Ingen mann som indirekte, eller direkte, sier at guttene mine er et problem har noe her å gjøre..Gikk forøvrig hjemme på dette tidspunktet, vil jo få mye mindre tid etterhvert når jeg begynner på skole/jobb))
Gjest Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 kjedelige greier, men som alle over skriver det finnes gullkorn der ute har selv ei datter og funnet meg en mann med 3 egne, og nå snakker vi om å få felles barn en dag er jo litt lettere for han å skjønne at kjærste tiden også blir mindre når man har barn siden han selv har 3 stk, så jeg føler meg heldig som har funnet en mann som er på samme sted i livet som meg og som har full forståelse for at noen ganger må man bare være mor og ikke elskerinne eller kjærste masse lykke til videre i jakten!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Aleinemødre ser helst etter menn som har barn frå før av...... Det trur eg skal gjere neste gang. For eg har ikkje tenkt å ha fleire barn heller. Nok med 1 utanfor og 1 inni....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå