Gå til innhold

hvordan få han i seng tidligere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sovner ikke før halv ni for tida! han bare skriker av full hals!

idag har vi hoppa over dagsovinga hans, for og se om det hjalp. men neida, la han i halv syv tida.. og han hylgrein til klokka åtte. gikk inn for og gi sutten av og til og la han ned på puta, så gikk jeg ut igjen. men han fortsatte bare og grine. og han griner høøøyt!

ville gjerne hatt han i seng klokka syv og at han sov da, men det skal mye til skjønner jeg. og jeg føler meg jo så slem som lar han ligge der og grine også. nabon kom på døra og lurte på hva i all verden som fåregikk her inne.

nå har han endelig lukka øya og sovna. noen tips på hvordan jeg kan få han i seng tidligere? han er 13mndr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, siden han er bare 13 mnd tenker jeg at han kanskje er overtrett etter en dag uten søvn eller lite søvn sånn ellers.

hvor mye pleier han å sove da? og når står han opp? Og sover han hele natta?

Skrevet

Hos oss hjalp det faktisk å øke dagduppen, søvn avler visstnok søvn, og det viste seg å stemme her. La seg tidligere og sovnet med en gang etter at vi økte sovinga på dagen, når vi reduserte ble hun overtrøtt og hysterisk ved leggetid.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har dessverre ingen tips til deg, men vi kan godt bytte barn? :-D

Skulle gjerne hatt guttungen til å sovne senere, i dag sovnet han mellom kl 1815 og 1830. Blir tidlig opp for mor i morgen det..:-S

Hehe..

Skrevet

han sover 12 timer om natta, hele natta ja. han pleier og ha en lang lur midt på dagen, men fortsatt like sur og grinete når kvelden kommer.

Skrevet

hehe:D ikke lenge sida vi hadde problemer med at han la seg til og sove klokka 5 på ettermiddagen! men etter vi stilte klokka så har han snudd helt om! :S

Skrevet

Men hvor lenge har han holdt på sånn om kvelden da?

kan det være jeksler eller ørevondt?

Ellers har mange unger en periode de ikke vil legge seg. Prøvd med et varmt bad før leggetid?

Skrevet

Har også en gutt på 13mnd som har vært inne i en skrikeperiode på kveldene, han er "livredd" senga si,bare vi nærmer oss rommet hans så gråter han. Vi satt litt inne med han i begynnelsen, pluss at jeg var mer nøye på dagsøvnen hans.

Han våkner i ca 08.00 tiden.. før så sov han fra ca 13.00 - 14.00, men nå får jeg han til å sove i 11.00 tiden og da sover han kanskje to timer og mer.Nå får vi han i seng kl 19.00. Litt protest, men kun ett par min:O) Så tror nok at det stemmer at søvn avler søvn.

Lykke til og får håpe dere greier å få en grei rutine.

Skrevet

han har holdt på siden vi stilte klokka, så et par uker kanskje?

kan hende han har en tann til på vei, men ikke kjent noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...