Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen flere som har opplevd at babyen har bæsjet mye slim? Gutten min er 11 uker, og bruker å ha en avføring om dagen. Idag har han hatt tre, og hatt mye luft. Bør jeg bli bekymret for mye slim?!
tiltiderensom Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Har en som er like gammel, og som også har hatt mye slim i bäsjen sin. Han har også värt ganske slimete/surklete i brystet, vet ikke om det har noe å si?? Jeg har ikke gjort noe med det. Det har gått over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå