Gå til innhold

hjelp! 8 uker - sover ikke på dagtid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

med en gang vogna stopper så er skriket igang..som igjen fører til at hun er så trøtt at hun bare skriker ved puppen hver gang hun skal ha met så jeg må bysse henne i søvn og mate når hun sover... nå la jeg henne klokka 8 og hun ligger lysvåken i senga si.. skriker ikke men våken.. skal jeg ta henne opp eller skal hun bare ligge sånn i håp om at hun tilslutt sovner?? hva gjør dere? hun vil absolutt ikka ha pupp, bare begynner å gråte hvis jeg drar fram den.. må ha søvnhjelp!! og tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ syns det høres ut som at ungen e overtrøtt... Min blir å sånn hvis han får lite søvn,så æ går tur 2 timer på formiddagen,men mp3 spiller.. arti å godt å kom sæ ut =) så har han ihvertfall fått den blunden ;-)

Skrevet

Hei, om babyen ikke skriker ville jeg latt henne finne søvnen selv og ikke tatt henne opp.

Har hun vært slik lenge? Forsøk bæresjal el. slynge, da vugger du henne i søvn mens du går. Vet også at det går an og kjøpe noe som gjør at barnevognen rugger, tror det selges på Alexi.no, kanskje i barnevognbutikker også. Ellers så er det noen som sovner greit i bilstolen inne.

Lykke til!

Og når hun sovner bør hun sove det hun vil, for tidlig med "foreldrevennlige" rutiner synes jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...