Minto Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Siden er nede igjen...kommer ihvertfall ikke inn... Noen andre her?
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Nope...får opp feilmelding at de har for mange hoster der nå.. Mannen begynner bli litt irritert over at den er så ofte nede siden jeg blir så sinna, så han tenkte foreslå at vi kan få gratis server gjennom jobben hans om vi er interesserte i det.
-carina- Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Hei! Skulle også en snartur innom, men kom ikke inn... ( Har vært og handlet mat til treffet! Phu! Sliten i dag, tar på å være hjemme med barn!! :oD Tenkte å spise et knekkebrød mens jeg jibbet litt... Får vel sende en klagemail til dem i morgen også, jeg! (
MissHønemor Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Skulle svare på ett innlegg jeg, så var siden plutselig nede Dette er for dårlig syns jeg. Syns de burde sjerpe seg.. :-/
-carina- Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg sendte en klagemail til dem nå med det samme, jeg!
-carina- Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Litt viktig forresten dere damer!! Print ut den informasjons-pm'en dere fikk av meg da! Eller skriv i hvert fall ned telefonnumrene til Minto, Hellenenne og meg så fort dere kommer inn. Tenk om siden er nede på fredag og! :o/
Minto Skrevet 16. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2008 På "Fortell noe totalt uinteressant" hadde jeg nå tenkt å skrive: "Det er ganske kjedelig å gjøre i stand til 26 navneskilt....dere har værsågod å være takknemlige på lørdag!" *lol*
Minto Skrevet 16. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2008 Hihi...er jo greit nå som det ikke er noen Skravleside å jobbe seg gjennom... Og tror de blir veldig bra!!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 pokker ta det forumet! *grrr* Men da har jeg vel ingen unnskyldning til å snike meg unna søknadskriving?! :oP Minto og Carina, dere er så flinke!*klapp på skulderen og en god klem*:oD what can I do?
Minto Skrevet 16. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2008 Er det forumet til Trulte nede også, forresten? Eller er det et annet sted? Har glemt å skrive ned adressen, jeg... Noen som bruker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå